بین الملل

هشدار مسئولان امنیتی صهیونیستی درباره تشدید تنش اراضی اشغالی در ماه رمضان

انفجار

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تشدید تنش و درگیری‌ها در اراضی اشغالی در ماه مبارک رمضان هشدار دادند.

به گزارش مجله سلامتی ایران، منابع عبری زبان اعلام کردند که مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به نتانیاهو ابلاغ کرده‌اند که افزایش فشارها بر کرانه باختری، دیگر مناطق از جمله الخلیل را به دایره تنش و درگیری می‌کشاند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مسئولان امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که کرانه باختری در آستانه انفجار قرار دارد.

آن‌ها اعلام کردند که مخالفت برخی وزرای رژیم صهیونیستی با اعطای تسهیلات به فلسطینیان در ماه رمضان، صرفا به تشدید تنش در کرانه باختری و کل منطقه منجر خواهد شد.

در همین حال، شماری از افسران ارتش رژیم صهیونیستی نیز در جلساتی که با مسئولان سیاسی رژیم صهیوینستی داشتند، اوضاع در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ را بسیار خطرناک و نگران کننده خوانده و گفته‌اند در آستانه ماه رمضان، ممکن است شاهد انفجار اوضاع در این منطقه باشیم.

پایگاه خبری عبری زبان واللا به نقل از افسران رژیم صهیونیستی بیان کرد که ارتش خود را برای علمیات‌های مسلحانه فلسطینیان آماده می‌کند و ممکن است دامنه این عملیات‌ها به جبهه داخلی رژیم صهیونیستی هم کشیده شود و این وضعیت بسیار خطرناک است.

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.