بین الملل

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی از یکشنبه در ارتش خدمت نمی‌کنند

ایران, قانون, موساد

۱۰۰ تن از نیروهای ذخیره سرویس عملیات ویژه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کردند در اعتراض به اصلاحات قضایی از یکشنبه آینده در ارتش خدمت نخواهند کرد.

به گزارش مجله سلامتی ایران برخی رسانه‌های خارجی نوشتند صدها تن از نیروهای ذخیره عملیات ویژه بخش اطلاعات نظامی، موساد و شاباک اعلام کرده‌اند از روز یکشنبه به خدمت داوطلبانه خود در ارتش ادامه نخواهند داد. این نیروها در بیانیه‌ای اعلام کردند، روز یکشنبه نخستین قانون دیکتاتوری در قرائت دوم و سوم آن تصویب خواهد شد که روز وحشتناکی خواهد بود. در همین راستا یکصد نفر از افسران یگان سری نیروی هوایی رژیم اشغالگر در نامه‌ای به فرمانده نیروی هوایی این رژیم اعلام کردند که در نیروی ذخیره خدمت نمی‌کنند.

در لایحه کابینه نتانیاهو موسوم به “اصلاح قانون قضایی” که ساکنان سرزمین‌های اشغالی از آن به کودتای قانون اساسی تعبیر می‌کنند، از اختیارات دستگاه قضایی این رژیم کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه دستگاه اجرایی و قانونگذاری در این رژیم تقویت خواهد شد.

این لایحه در جلسه «کنست» که در هفته‌های گذشته برگزار شد، در قرائت اول با ۶۳ رأی موافق و ۴۷ رأی مخالف به تصویب رسید.

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.