ورزشی

نونیز: مدعی قهرمانی در کوپا هستیم/ حیف شد که کلوپ رفت

مهاجم اروگوئه‌ای از انگیزه بالای «سلسته» برای قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا سخن گفت و به رفتن یورگن کلوپ از آنفیلد نیز واکنش نشان داد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، داروین نونیز در چند ماه اخیر در لیورپول عملکرد ضعیفی داشته است. او فصل را خوب شروع کرد ولی در ادامه نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد. اگر این بازیکن ۲۴ ساله حتی نیمی از فرصت‌های بزرگی را که از دست داد، به گل تبدیل می‌کرد، لیورپول وضعیت بهتری داشت.

داروین نویز در ابتدا درباره تغییر و تحولات این تیم صحبت کرد و گفت:‌ همه ما از جدایی کلوپ شوکه شدیم، هیچ‌کس انتظارش را نداشت. حیف است که او می‌رود. من شخصاً دوست دارم که او به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. برای بازیکنان نیز مایه شرمساری است که مربی مثل کلوپ را از دست می‌دهند. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. 

نونیز در ۱۰ بازی آخر فصل خود گلی نزد و کودی خاکپو جایش را در ترکیب گرفت و مهاجم اروگوئه‌ای نیز تمام عکس‌های خود را با پیراهن لیورپول پاک کرد تا به این اتفاقات واکنش نشان داده باشد.

مهاجم لیورپول در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳، در ۵۴ بازی در تمام رقابت‌ها ۱۸ گل و ۱۳ پاس گل به ثمر رساند. قرارداد فعلی این بازیکن با لیورپول تا تابستان ۲۰۲۸ اعتبار دارد.

مهاجم اروگوئه‌ای اطمینان داد که کشورش در آستانه مسابقات کوپا آمه‌ریکا که در ماه ژوئن در ایالات متحده برگزار می‌شود مدعی جدی قهرمانی است. او درباره حضور در کوپا نیز گفت: ما قبلاً برابر برزیل و آرژانتین نشان داده‌ایم که بازیکنان جوان زیادی داریم. همه ما در باشگاه‌های بزرگ هستیم و آماده هستیم تا خودمان را نشان دهیم. برای قهرمانی در کوپا اول باید از مرحله گروهی صعود کنیم و تمام تمرکز ما روی این موضوع است و در ادامه به قهرمانی فکر خواهیم کرد. 

اروگوئه مسابقات کوپا آمه‌ریکا را با دیدار برابر پاناما در ورزشگاه هارد راک میامی آغاز خواهد کرد. آنها در گروه C با آمریکا و بولیوی نیز بازی خواهند داشت.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.