استان هاکسب و کار

معرفی بهترین قالیشویی های تهران در سال جاری! [ لیست کامل فرشور + شماره تماس قالیشویی ]

سالهاست که در بین کارهای اصلی و روزانه یکی از دغدغه های مهم مردم در ایام عید و جشن های خانوادگی، تمیزیه فرش و درخشان بودن آن بوده که به همین ترتیب نیاز به یک قالیشویی معتبر و خوب افزایش پیدا کرده است. امروزه تشخیص برندهای معتبر و خوب قالیشویی در تهران بسیار سخت و دشوار شده است. نظارت نه چندان دقیق و پیگیرانه ی اتحادیه های فرش و اصناف باعث شده تا اسامی غیرمجاز و نامعتبر قالیشویی به صورت روزافزون بیشتر شود و اعتماد مردم نسبت به انتخاب یک برند معتبر فرش خدشه دار شود.  یکی از اصلی ترین چالش های مردم برای شستشوی فرش در تهران، پیدا کردن قالیشویی های مجاز و معتبر که دارای پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات شستشو میباشند، هست که  در این مقاله ما در رسانه فرشور سعی داشتیم تا با بهره گیری از بازخوردهای مردم و میزان تعاملات اتحادیه صنف قالیشویان تهران، 10برند مورد قبول و واجد شرایط قالیشویی تهران را به شما در رسانه بزرگ فرشور معرفی کنیم.

تهران, قالیشویی

قالیشویی های تهران در فرشور

1. قالیشویی ادیب تهران

قالیشویی ادیب یکی از قدیمی ترین و معتبرترین قالیشویی های تهران بوده که همواره با داشتن ناوگان سرویس دهی گسترده در سطح شهر تهران و پوشش مناطق قالیشویی در غرب تهران و همچنین قالیشویی در شرق تهران و با ارائه خدمات متنوع و ممتاز خود در زمینه رفوگری و ترمیم فرش در تهران و… توانسته تا مورد اعتماد بسیاری از مشتریان خود قرار بگیرد و یکی از پر بازخورد ترین قالیشویی های تهران در سال های اخیر باشد. این قالیشویی همواره در ارائه خدمات و حفظ کیفیت از نظر رسانه فرشور در رقابت با قالیشویی های بزرگی چون قالیشویی آئین خراسان (https://aeincarpet.ir) بوده که موفق شده تا در جمع بهترین قالیشویی های تهران در سال های اخیر باشد.

” شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی ادیب تهران ازین 3طریق اقدام کنید :

.  🏆مراجعه به سایت فرشور (https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners  ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

. ☎ شماره های تماس : ۰۲۱۴۷۰۴ – ۰۲۱۲۶۱۱۷۰۰۰ – ۰۲۱۲۲۲۸۰۰۰۷

. شماره موبایل : ۰۹۱۲۸۱۲۹۱۸۶

. 🏭 آدرس کارخانه : تهران – ستارخان – تقاطع خسرو – مجتمع الماس غرب – ورودی A – طبقه ۳ – واحد ۳۰۹ – قالیشویی ادیب تهران

 

 

2. قالیشویی شربت اوغلی تهران

قالیشویی شربت اوغلی بیش از 50سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در کنار رقیبان و برند های بزرگی چون گل ابریشم، آئین خراسان و قالیشویی نوین تهران، سعی داشته تا  کیفیت قابل قبولی را در شستشوی فرش و خدمات آن در تهران ارائه کند. ناوگان گسترده سرویس دهی و بهره مند بودن از پرسنلی کارآزموده و همچنین رفوگران ماهر باعث شده تا این برند بتواند به یکی از برترین قالیشویی های تهران تبدیل شود و رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

” شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی شربت اوغلی تهران ازین 3طریق اقدام کنید :

. 🏆 مراجعه به سایت فرشور و قالیشویی تهران (https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners  ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

. ☎ شماره های تماس : 1520

. 🏭آدرس کارخانه : تهران – انتهای نواب – خیابان زمزم – کوچه باغ – پلاک پنج

قالیشویی شربت اوغلی تهران در فرشور

3. قالیشویی نوین تهران

قالیشویی نوین در طی 5سال اخیر بعنوان یکی از قالیشویی های برگزیده و منتخب مردمی بوده و با داشتن ناوگان گشترده حمل و نقل و سرویس دهی رایگان و همچنین کارگاه مجهز رفوگری و ترمیم فرش، جاجیم دوزی و ریشه دوزی فرش رضایت مشتریان خود را بدست آورد. دستگاه مدرن شستشوی فرش با فرچه های دوجهته امکان شستشوی پشت فرش را نیز فراهم کرده و این باعث میشود تا تمیزی بیشتر در نتیجه نهایی شستشو به عمل آید.

” شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی نوین تهران ازین 3طریق اقدام کنید :

. 🏆مراجعه به سایت فرشور (https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners  ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

. ☎ شماره های تماس : ۰۲۱22181954 – ۰۲۱22181955 – ۰۲۱44287107

. شماره تلفن مرکزی : 1442

.🏭 آدرس کارخانه : تهران – آریا شهر – بلوار گلاب – پلاک ۶۳ – قالیشویی نوین تهران

 

قالیشویی نوین تهران در فرشور

4. قالیشویی بانو تهران

قالیشویی بانو در طی سال های اخیر با ارائه خدمات منظم و با کیفیت خود توانسته تا اعتماد زیادی از مشتریان خود در تهران را بدست آورد.  در 30سال اخیر این قالیشویی بعنوان یکی از برند های معتبر و دارای جواز رسمی اتحادیه بوده که با بهره گیری از کادری مجرب و باتجربه توانسته تا رضایت تعداد بیشماری از مشتریان خود را همچنان حفظ کند و در کنار قالیشویی ادیب شرق تهران، به یکی از قالیشویی های اصیل و کهنه کار تهران تبدیل شود.

” شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی بانو تهران ازین 3طریق اقدام کنید :

.  🏆مراجعه به سایت فرشور (https://farshour.ir ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

. ☎ شماره های تماس : ۰۲۱۲۲۱۷۳۶۰۹ – ۰۲۱۲۲۴۰۴۹۲۳ – ۰۲۱۲۲۴۰۴۸۷۹ – ۰۲۱۸۸۳۶۶۸۶۸

. 🏭 آدرس کارخانه : تهران – ستارخان – خیابان خسرو جنوبی – نبش کوچه قدیانی – پلاک ۷۰ – قالیشویی بانو

5. قالیشویی گل ابریشم تهران

قالیشویی گل ابریشم یکی از کهنه کارترین و بهترین قالیشویی های تهران در طی 10 سال اخیر بوده و که همواره با رعایت بالاترین استانداردهای شستشو در فرش های ماشینی و دستباف و همچنین بهره گیری از کارشناسان معتبر و باتجربه فرش توانسته تا جز لیست بهترین قالیشویی های تهران در فرشور قرار بگیرد.

” شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی گل ابریشم تهران ازین 3طریق اقدام کنید :

. 🏆 مراجعه به سایت فرشور و قالیشویی تهران (https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners  ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

. ☎ شماره های تماس : 0218694 – 02188927000

. 🏭 آدرس کارخانه : تهران ، خیابان نجات الهی (ویلا) بین خیابان سمیه و طالقانی ساختمان گل ابریشم

6. قالیشویی ایرانیان تهران

قالیشویی ایرانیان یکی از قالیشویی های مدرن و درعین حال باتجربه ی کلان شهر تهران است. این قالیشویی با پوشش سرتاسری مناطق شرق و غرب تهران توانسته تا با بهره گیری از پرسنل مجرب و حرفه ای در شستشو و جمع آوری فرش و همچنین انجام خدمات اعلام شویی برای فرش های دستباف و صادراتی، بالاترین رضایت برای مشتریان خود را به ارمغان بیاورد.

” شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی بانو تهران ازین 3طریق اقدام کنید :

. 🏆 مراجعه به سایت فرشور (https://farshour.ir ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

. ☎ شماره های تماس : ۰۲۱۷۶۲۴۲۱۶۹ – ۰۲۱۷۶۲۴۷۵۹۹

. شماره موبایل : ۰۹۱۲۲۸۰۱۰۷۶ – ۰۹۱۲۳۰۶۵۶۳۴

. 🏭 آدرس کارخانه : تهران – کمربندی بومهن به سمت رودهن – قبل از پمپ بنزین کوثر – قالیشویی ایرانیان تهران

7. قالیشویی ونک تهران

قالیشویی ونک یکی از اعضای ممتاز اتحادیه فرش و قالیشویی تهران بوده که با رعایت استاندارد های شستشو و همچنین شستشوی شرعی و اسلامی فرش ها توانسته تا در لیست بهترین قالیشویی های تهران قرار بگیرد. شعب مختلف قالیشویی ونک در شرق و غرب تهران و همچنین در شمال و جنوب تهران باعث تسهیل فرایند سرویس دهی در سراسر شهر تهران برای مردم شده است.

” شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی ونک تهران ازین 3طریق اقدام کنید :

. 🏆 مراجعه به سایت فرشور و قالیشویی تهران (https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners  ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

. ☎ شماره های تماس : ۰۲۱۸۸۶۴۲۲۱۲ – ۰۲۱۲۲۹۰۲۵۴۵

. 🏭 آدرس کارخانه : تهران،  میدان ونک، انتهای خیابان اوستا، کوچه رجبی، پلاک ۶۶

8. قالیشویی محتشم کاشان تهران

قالیشویی محتشم کاشان با بیش از 20سال تجربه در کنار قالیشویی اندرزگو تهران بعنوان یکی از بهترین قالیشویی های تهران در لیست فرشور قرار دارد. این قالیشویی با داشتن دستگاه های تمام اتومات و بهره گیری از مواد شستشوی نانو و باکیفیت، بالاترین سطح از رضایت مشتریان خود را در شستشوی فرش های ماشینی و دستباف بدست آورد.

” شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی محتشم کاشان ازین 3طریق اقدام کنید :

. 🏆 مراجعه به سایت فرشور و قالیشویی تهران (https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners  ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

. ☎ شماره های تماس : 02175996 – 021۸۸۵۱۴۶۸۹

. 🏭 آدرس کارخانه : تهران،  میدان ونک، انتهای خیابان اوستا، کوچه رجبی، پلاک ۶۶

” برای مشاهده بهترین برند برگزیده مردمی قالیشویی در قم در سال جاری به صفحه ( https://farshour.ir/%d9%82%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%82%d9%85/  ) مراجعه کنید! ”

سایت بزرگ فرشور تلاش دارد تا با بررسی مرغوب ترین و بهترین قالیشویان هر شهر و باکیفیت ترین کارگاه های خدماتی فرش در کشور، کار شما مردمان عزیز را سهولت بخشد تا بتوانید با خیالی آسوده، برند مورد اعتماد و معتبر خود را انتخاب نموده و از بالاترین سطح از خدمات فرش و قالیشویی بهره مند شوید. یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب، ارجاع به رسانه های معتبر و بزرگی مانند : دیوار,  فرشور , آقای فرش,  رسانه ” مشهد بهترین ” و شیپور میباشد که همواره سعی داشتند تا با سابقه ترین واحد های صنفی در هر شهر را به مردم معرفی کنند تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه، فرش های خود را به واحد های بزرگ و متخصص شستشوی فرش بسپارید.

همچنین برای پیدا کردن بهترین قالیشویی در اسلامشهر (https://farshour.ir/eslamshahr-carpet-cleaners ) و قالیشویی در کرج (https://farshour.ir/karaj-carpet-cleaners/) میتوانید به لینک های درج شده در سایت فرشور مراجعه کنید.

شما میتوانید برای مطلع شدن از قالیشویی های مجاز و معتبر شهر خود، به سایت فرشور مراجعه کنید و همچنین از جدیدترین نرخنامه های قالیشویی اتحادیه فرش و فرشور در قم نیز مطلع شوید.

منبع : https://mashhadbestplace.ir