اگر زیرساخت و امکانات کسب و کار شما به درستی پایه ریزی شده باشد حتما از بهترین سیستم برای ارتباط با مشتری استفاده می کند. در اختیار داشتن سایت، مرکز تلفن، باشگاه مشتریان و حتی پنل پیامکی بسیار کارآمد و لازم هستند. اما برای برقراری ارتباط بین تمامی این نرم افزارها نیاز به یک CRM جامع و کاربردی خواهید داشت. به این ترتیب می توانید لیست ایمیل، ربات های گفتگو و سرویس های مختلف را یکپارچه کنید.
CRM چیست؟
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، این محصول به عنوان ابزاری برای کسب و کارها و سازمان ها است که برای خودکارسازی استراتژی های ارتباط با مشتری در جهت به حداکثر رساندن سود طراحی شده اند.
از جمله امکاناتی که می توان برای بهترین سیستم ارتباط با مشتری شمرد:
تجزیه و تحلیل کانالهای منبع برای اثربخشی با توجه به متغیرهای مختلف
- ذخیره سوابق موجود تعامل با مشتری برای تجزیه و تحلیل عملکردها
- انتخاب و ساخت تاکتیک ها برای کار با مشتری براساس داده های موجود
- کمک در مدیریت اسناد
- تعامل با مشتری پس از انجام سفارش
- کار با مشتری در صورت تجربه اولیه منفی
- تجزیه و تحلیل دقیق از کار شرکت
تفاوت تلفن ابری و تلفن مخابرات
یکی از مهمترین تفاوتهای تلفن ثابت ابری و سنتی که افراد و سازمانها را به استفاده از آن سوق داده، امکان حمل و جابجایی خطوط ابری بدون در نظر گرفتن محدودیت جغرافیایی است. مثلا اگر شما به دلایلی مجبور باشید محل شرکت خود را به جایی دیگر انتقال دهید، با داشتن سرویس ابری نگران دردسر قطع خطوط و شماره خود نخواهید بود.
دیگر مسئله مهم در مقایسه تلفن ابری و تلفن مخابرات، هزینه است. هزینه تلفن ابری در برابر تلفنهای سنتی مخابراتی بسیر ناچیز است و بعلاوه نیاز به نصب تجهیزات و کابلکشی ندارد.
لازم به ذکر است پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ما سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان های کشور فعال است و مشرکان در تمام مدت شبانه روز میتوانند شماره تلفن ثابت مخابراتی خراب خود را از طریق تماس تلفن اعلام کنند.
ویژگیهای تلفن مبتنی بر ابر چیست؟
این تلفنهای مبتنی بر ابر، دارای خدمات و ویژگیهای بسیاری در مقایسه با تلفنهای آنالوگ است. مهمترین ویژگی این سیستم ابری، قابلیت بروز رسانی و مقیاس پذیری به محض دسترسی به آن است. رایجترین خدمات و ویژگیهای ویپ ابری، در موارد زیر خلاصه میشوند:
ارتباطات یکپارچه
تلفن ابری؛ پست صوتی، پیام فوری، ویدیو کنفرانس، فکس و دیگر کانالهای ارتباطی را در یک پلتفرم یکپارچه کرده و در دسترس قرار میدهد. این سیستم مانند CRM با ایمیل، اپلیکیشنهای مبتنی بر وب، رسانههای اجتماعی و دیگر ابزارها نیز به راحتی ادغام میشود.
ویدیو کنفرانس
با توجه به فراگیر شدن ارتباطات از راه دور، کسب و کارها باید استفاده از روش کنفرانس ویدیویی با امنیت و دسترسی آسان را مد نظر خود قرار دهند. بسیاری از ارائه دهندگان تلفن ابری، ویژگی و ابزار کنفرانس ویدیویی را به عنوان بخشی از بستههای خود به کسب و کار شما ارائه میدهند. بنابراین، برای استفاده از این ویژگی نیازی به پرداخت هزینه اضافی به عنوان خرید یک ویژگی اضافی، نخواهید داشت.
تماس بین المللی
به دلیل اینترنتی بودن ویپ ابری، هنگام برقراری یا دریافت تماس بین المللی، هزینههای مخابراتی از راه دور به شدت کاهش مییابد. تماس بین المللی و از راه دور، به عنوان ویژگی رایگان در اکثر بستههای ارتباطی VoIP گنجانده میشوند و نیازی به صرفه هزینه اضافی برای استفاده از آن ندارید.
برقراری تماس بدون محدودیت مکانی
این ویژگی احتمال از دست دادن تماسهای کاری یا مربوط به ارائه خدمات مشتریان را کاهش میدهد. کاربران شما این امکان را خواهند داشت تا از یک شماره تماس به چندین دستگاه گیرنده متصل شوند. کارمند شما دارای یک شماره تجاری است که قابلیت همگام شدن همزمان با تلفن رومیزی یا موبایل او را دارد. بنابراین، با این ویژگی تلفن ابری میتوانید تماسهای تجاری را با دستگاههای هوشمند در دسترس و در هر موقعیت جغرافیایی، دریافت کنید.