کسب و کار

مزایای اینورتر اینوت چیست؟

اینورتر INOT چیست؟

اینورتر اینوت محصول یک شرکت چینی است و برای کنترل سرعت و جهت موتور استفاده می شود. انواع مختلف ترجمه های چینی این کار را با تغییر فرکانس انجام می دهند. آنها به شما کمک می کنند موتور را بهتر کنترل کنید و رفتار آن را کنترل کنید. اینورتر را می توان یکی از بهترین محصولات چینی موجود در بازار دانست که می تواند باعث افزایش طول عمر موتور و کاهش مصرف انرژی شود. فنی و مهندسی ثامن و عمده فروش موتور درایوهای برندهای مطرحی مانند اینورتر اینوت می باشد. برای خرید با ما تماس بگیرید یا قیمت را استعلام کنید.

مزایای اینورتر اینوت چیست؟

آیا از اینورتر استفاده نمی کنید؟!

اینورتر INOT در مدل های مختلفی تولید می شود و از این رو برای انواع کاربردهای عمومی، سنگین و صنعتی مناسب است. سری های مختلف این اینورتر در صنایع غذایی، نساجی، برش چوب و چاپ قابل استفاده است. در برخی موارد از این اینورتر برای ساخت تسمه نقاله یا آسانسور و جرثقیل و تجهیزات تزریق پلاستیک نیز استفاده می شود. اینورتر INOT را می توان در کمپرسورها، در ساخت تجهیزات سیم و کابل و در برخی از تجهیزات سنگبری استفاده کرد. در بین مدل های مختلف این تجهیزات می توان اینورترهای مناسب برای کاربردهای اینورتر پمپ، بوستر پمپ و مولد هوا را نیز یافت.

ویژگی های اصلی Innote Engine Driver چیست؟

برنامه نویسی ساده و آسان

قابل استفاده در خودروهای یک و سه

دارای مدل های مختلف با طیف وسیعی از توان و فرکانس می باشد.

دارای ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال می باشد

اتصال به شبکه از طریق پورت RS485 در برخی مدل ها

در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارد.

انواع محصولات اینورتر INOT

GD10

20 دینار بحرین

GD200A

JD 350

مزایای اینورتر اینوت

با استفاده از درایو موتور Inot می توان مصرف برق موتور را به میزان قابل توجهی کاهش داد. این ترکیب در کنار عملکرد بالای اینورترها باعث کاهش هزینه های نیروی کار و افزایش درآمد شما در بلندمدت می شود. علاوه بر این ویژگی ها، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب اینورترهای INOT را نیز اضافه کنید. در واقع شما به محض خرید و نصب Drive Innote یک سال گارانتی دریافت می کنید که شما را از مشکلات بعدی مصون می دارد. برای مشاهده برندهای چینی بیشتر، لطفاً به صفحه “اینورترهای چینی” مراجعه کنید.

مزایای اینورتر اینوت چیست؟

معایب اینورترهای INOT

مهم است که اینورتر INOT نسبت به مدل های موجود در بازار قیمت مناسبی داشته باشد. باز هم، این برای برخی از مالکان گران است. به همین دلیل این افراد ترجیح می دهند از روش های ارزان تری استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که هزینه ای که اکنون برای خرید درایو Inot می پردازید، هزینه های عملیاتی تجهیزات شما را کاهش می دهد. بنابراین نمی توان گفت که قیمت بالای اینورترهای چینی یکی از معایب آنهاست.

یکی دیگر از معایب ترانسفورماتورهای چینی این است که نصب و تعمیر این تجهیزات یک کار تخصصی است بنابراین در این مورد نمی توانید به کسی اعتماد کنید و باید به خاطر داشته باشید که مراجعه به نصاب غیرمجاز فقط به دستگاه آسیب می رساند و هزینه های شما را افزایش می دهد. مشکل دیگر این است که برخی از درایوهای خروجی چینی به تکنسین های حرفه ای نیاز دارند. این موضوع ممکن است هزینه های شما را اندکی افزایش دهد اما نتایج قطعا در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود