اقتصادیکسب و کار

ماگ حرارتی را از کجا بخریم

ماگ حرارتی را از کجا بخریم

سفارش اینترنتی کار شما را برای خرید ماگ حرارتی طرح دلخواه بسیار راحتتر می‌کنند و نیازی به مراجعه‌ی حضوری به هیچ فروشگاهی ندارید. سایت‌های بسیاری هستند که امکان سفارش ماگ با طرح دلخواه رو دارند. از جمله ابی کادو ونوس مارکت چاپ رنگ عکس چاپ و… 

لوازم خانگی

ماگ ساده و ماگ حرارتی دو نوع بسیار پر استفاده و محبوب برای سفارش طرح دلخواه شما هستند. منظور از ماگ حرارتی نوعی از ماگ است که در حالت عادی طرحی که روی لیوان چاپ شده به صورت واضح مشخص نیست و با حرارت دیدن تصویر روی آن واضح و ظاهر می‌شود. ماگ ساده طرح دلخواه همیشه تصویر چاپ شده روی ان مشخص و واضح است و نیازی به حرارت ندارند. 

سفارش ماگ حرارتی طرح دلخواه

روال سفارش اکثر سایت‌هایی که نام برده شد تقریبا شبیه یک دیگر است. تصاویر دلخواهتون را بارگزاری  و محصول را به سبد خرید اضافه می‌کنید و در صفحه‌ی تسویه حساب مشخصات خودتون رو تکمیل و هزینه را پرداخت می‌کنید. 

در بین این فروشگاه‌های اینترنتی فقط یکی دوتا از سایت ها یک ویژگی خوب دارند. از جمله فروشگاه آبی کادو و اون هم اینکه قبل از اینکه طرح رو برای چاپ بفرستند یک mouckup از طرح براتون میفرستند و بعد از تایید شما برای چاپ ارسال میشه. 

همچنین امکان چاپ عمده با قیمت مناسب رو هم دارند که باید با پشتیبان سایت تماس بگیرید و باهاشون هماهنگ کنید.

چاپ روی لیوان‌ها با چاپ سابلیمیشن انجام میشه. این چاپ معایب و مزایای مختلفی داره ولی برای چاپ روی لیوان سرامیکی یکی از بهترین گزینه‌های موجود است و به این حرارتی از بین نمی رود. البته نیاز به یکسری مراقبت‌های جزئی دارد.

مثلا اینکه با لوازمی مثل اسکاج شستشو نشود یا مواد سفید کننده روی آن ریخته نشود. داخل فریزر هم قرارش ندهید