استان ها

مادر شهیدان “امین و عبدالکریم لرکی” درگذشت

اهواز, بنیاد شهید و امور ایثارگران, خانواده

“خاور طاهری” مادر شهیدان والامقام “امین و عبدالکریم لرکی” از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش مجله سلامتی ایران، مراسم تشییع پیکر پاک این مادر شهید، یکشنبه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۶ با اقامه نماز به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فر و با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران خوزستان در گلزار شهدای اهواز برگزار  و ساعت ۱۸ در گلزار شهدای هفتکل و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

«امین لرکی» در بیستم شهریور ماه سال ۱۳۴۴ در هفتکل متولد شد و سال ۱۳۶۰ درسن ۱۶ سالگی به علت اصابت خمپاره درمنطقه عملیاتی شوش به شهادت رسید.

«عبدالکریم لرکی»(معلم) در سال ۱۳۴۱ در یکی از روستاهای محروم شهرستان هفتکل به دنیا آمد و سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر۸ جاویدالاثر شد. این شهید فروردین 92 به علت نداشتن مدارک شناسایی به عنوان شهید گمنام در سردشت دزفول به خاک سپرده شد و بعدها هویت این شهید توسط آزمایشات DNA شناسایی شد.

انتهای پیام