عمومی

لزوم افزایش نظارت تعزیرات و اتاق اصناف بر قیمت ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی الیاسی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوه، اظهار کرد: ترور شهید سردار دلاور سید رضی موسوی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار، از مستشاران نظامی باسابقه سپاه پاسداران قهرمان در سوریه و همرزم سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی حکومت صهیونیستی محکوم است‌.

وی افزود: باور شهید سردار سلیمانی خدمت به نظام و جامعه اسلامی بود و در این راه خستگی نمی‌شناخت و توانست مردم منطقه را بر ضد استکبار و جریان تکفیر همراه و بسیج مردمی را در کشورهای مقاومت اسلامی پایه ریزی کند.

الیاسی گفت: سردار سلیمانی خود را وقف مردم و انقلاب کرده بود و به هیچ عنوان دنبال مال‌اندوزی نبود، از دین رو این سبک زندگی بسیار ارزشمند است و می‌تواند برای مسؤولین الگوی عمل قرار بگیرد.

وی بر حضور حداکثری مردم و مسؤلین در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرنگار رهبری تاکید کرد و گفت: دشمن با یک برنامه مدون و نامحسوس به دنبال ایجاد ناامنی و کاهش رضایتمندی و مشارکت مردم در انتخابات است.

فرماندار ساوه گفت: مسؤولین باید از تمامی ظرفیت‌های مجموعه خود در غالب حضور میدانی در مناطق مختلف شهر، نشست با پرسنل و میز خدمت در راستای برگزاری انتخابات سالم و پر شور استفاده کنند.

الیاسی خواستگار پیگیری مصوبات ساوه در سفر رئیس جمهور به استان شد و گفت: در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی ۱۴۴ مصوبه و محور برای ساوه تعریف شده اما بخش اعظمی از این مصوبات بخاطر کم کاری برخی مسؤولین مغفول مانده است.

وی خواستار مدیریت افزایش نظارت‌های اداره تعزیرات و اتاق اصناف بر قیمت، شد و گفت: بکارگیری اتباع غیر مجاز در تمامی واحدهای صنفی، تجاری، تولیدی و صنعتی شد.

فرماندار ساوه بر حضور میدانی مدیران، استفاده از ظرفیت نخبگان، نوع آوری و خلاقیت در انجام امور از سوی مسؤولیت و تلاش در راستای امید آفرینی در جامعه، برگزاری جلسات و پیگیری مشکلات تأمین منابع آبی در شهرستان تاکید کرد.