فرهنگ و هنر

قاضی زاده هاشمی:بنیاد شهید به سمت مردمی سازی حرکت می کند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر می توانند الگوهای ممتاز را در عرصه های محتلف از جمله ورزش و سینما ارائه معرفی کنند.

به گزارش مجله سلامتی ایران، قاضی زاده هاشمی که امروز پنجشنبه در مراسم اختتامیه توانمندسازی تشکل های شاهد و ایثارگر در  مشهد مقدس سخن می گفت اظهار کرد: در برنامه ریزی های بنیاد شهید مبنای اصلی را بهره مندی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر در اجرا و اقدام است. از سوی دیگر، این تشکل‌ها را مجموعه به هم پیوسته می دانیم.اصرار هم. همچنین اصرار داریم هیچ برنامه فرهنگی را خود بنیاد اجرا نکند و تشکل ها در این باره ورود کند.

وی ادامه دا: هدف این است که جامعه ایثارگری  خدمت رسانی را مدیریت کند و در شبکه سازی هم تشکل ها خوب می توانند عمل کنند.

قاضی زاده هاشمی همچنین کمک تشکل ها در بخش های  فعال کردن شعب استانی، تشکیل میزی برای اظهار نظر و اعلام موضع در  موضوعات مختلف کشور را خواستار شد  وافزود:به ایثارگری به عنوان مکتب نگاه می کنیم‌. همچنین باید  میز گفت وگو برای تبادل نظر  بین تشکل های شاهد و ایثارگر شد. 

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگر سخنانش به اهمیت فعالیت تشکل های با تخصص های مختلف اشاره کرد و افزود:این تشکل ها می توانند در زمینه های گوناگون از جمله سینما و ورزش الگوهایی را به عنوان ایثارگر به جامعه معرفی کنند.

وی یاداور شد: بنیاد شهید تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در راستای مردمی سازی حرکت کند.

انتهای پیام