نماد سایت مجله سلامتی ایران

عکس‌های دفترچه سؤالات کنکور در شبکه‌های مجازی«فیک» است/فروش سؤالات کنکور صحت ندارد

عکس‌های دفترچه سؤالات کنکور در شبکه‌های مجازی«فیک» است/فروش سؤالات کنکور صحت ندارد

آموزش, سازمان سنجش, سلامت

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه فروش سؤالات کنکور صحت ندارد، گفت: پلیس فتا طی دو روز اخیر و شب گذشته افراد و شبکه‌هایی که مدعی فروش سؤال و تقلب در کنکور بودند را شناسایی و دستگیر کرد و انتشار عکس‌های دفترچه سؤالات کنکور در شبکه‌های مجازی فیک است.

به گزارش مجله سلامتی ایران، دکتر عبدالرسول پورعباس صبح امروز در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ در دانشگاه صنعتی امیر کبیر، در واکنش به انتشار برخی دفترچه سؤالات در شبکه‌های مجازی از شب گذشته و صبح امروز گفت: عکس‌هایی که از شب گذشته در شبکه‌های مجازی به عنوان سؤالات کنکور منتشر می‌شوند فیک هستند و واقعیت ندارد و حتی خود من به عنوان رئیس سازمان سنجش نیز هنوز موفق نشده‌ام طراحی جلد دفترچه سوالات کنکور امسال را ببینم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ با تمهیداتی که اندیشیدیم در سلامت کامل برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ما از شب گذشته با پلیس فتا ارتباط داشتیم و حتی چندین دستگیری هم در حوزه تقلب در کنکور توسط پلیس صورت گرفت و سازمان سنجش در کنار مسئولان دیگر کاملا وضعیت را رصد می‌کند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه دستگیر شدگان شب گذشته و دو روز پیش کسانی بودند که به صورت واهی ادعای فروش سؤال داشتند، گفت: این افراد کسانی بودند که از طریق شبکه‌هایی ادعای تقلب و فروش سؤالات آزمون نوبت دوم را داشتند.

دکتر پور عباس با تاکید بر اینکه اطمینان می‌دهم که سوالات کنکور در اختیار هیچ کسی نیست، خاطرنشان کرد: تا ساعت هشت صبح امروز دفترچه سوالات در هیچ جایی توزیع نشده است و این دفترچه‌ها راس ساعت ۸:۳۰ توسط داوطلبان باز شد. بنابراین بازی فروش سؤالات کنکور به هیچ عنوان صحت ندارد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل