استان ها

ضرورت راه‌اندازی اتاق اصناف کبودراهنگ

ایران, روابط عمومی, شهرک صنعتی

مجله سلامتی ایران/همدان فرماندار کبودراهنگ با تأکید بر ضرورت راه اندازی اتاق اصناف شهرستان گفت: باتوجه به اینکه در این شهرستان بیش از ۴۰۰۰ واحد صنفی دارای مجوز با تعداد ۶۰۰ نفر در حال فعالیت هستند، نیازمند راه اندازی اتاق اصناف هستیم.

مسلم غلامی در جلسه بررسی مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان کبودراهنگ که با حضور مدیرکل صمت استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ با داشتن دو روستای ویان و کردآباد که از روستاهای پیشتاز تولیدپوشاک در استان وکشور هستند و با وجود معادن و بزرگترین شهرک صنعتی توجه ویژه را به خود می طلبد.

وی افزود: اصناف شهرستان کبودراهنگ نیازمند حمایت بیشتر هستند و باید مسئولان استانی ذیربط برای حل مشکلاتی چون تمدید مجوزهای فعالیت و کمبود بازرسان برای بازرسی مستمر از سطح صنوف و برخورد با مشاغل بدون مجوز و مزاحم اصناف نگاه ویژه ای را به این شهرستان داشته باشند.

غلامی یادآور شد: نبود بازارچه فروش و اعطای تسهیلات به تولیدی های جدید و تسهیل در پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل را می‌توان از جمله مشکلات روستاهای تولیدی کردآباد و ویان این شهرستان برشمرد.

به گزارش مجله سلامتی ایران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، غلامی درباره معادن فعال در این شهرستان نیز گفت: در این شهرستان ۳۵ معدن وجود دارد که از این تعداد معادن ۲۵ معدن فعال بوده و تا به امروز این معادن هیچ‌گونه همکاری را با شهرستان نداشته اند.

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.