اقتصادی

شهادت مرزبان هرمزگانی در درگیری با اراذل و اوباش

شهادت مرزبان هرمزگانی در درگیری با اراذل و اوباش

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شهادت مرزبان هرمزگانی «احسان فرخیانی» از دریابانان غیور پایگاه دریابانی بندرلنگه در درگیری با اراذل و اوباش مسلح در شهرستان «یاسوج» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران هرمزگان، سردار بهادر اسماعیلی با اشاره به اینکه شهید فرخیانی در ایام مرخصی به سر می‌برد، اظهار کرد: پس از حضور پلیس در محلی در شهرستان یاسوج در راستای جلوگیری از مزاحمت اراذل و اوباش، میان مأموران و آنان درگیری ایجاد می‌شود که در این حین مرزبان هرمزگانی، احسان فرخیانی که به همراه خانواده در آن منطقه بوده با مشاهده درگیری احساس مسئولیت کرده و با جدا شدن از همسر و فرزند خود به کمک مأموران پلیس در مقابله با اراذل و اوباش می‌رود.

وی افزود: متأسفانه استوار یکم فرخیانی در این درگیری جلوی چشم همسر و فرزند خود مورد اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تبریک و تسلیت شهادت استوار یکم احسان فرخیانی و تجلیل از شهامت و رشادت وی برای امنیت بخشی در جامعه، گفت: همکاران ما در برقراری نظم و امنیت مصمم بوده و در این راستا حاضرند مانند این همکار وظیفه شناس حتی در خارج از زمان کاری و مسئولیت و حتی در ایام مرخصی جان خود را فدای ولی نعمتان جامعه کنند.

شهید “احسان فرخیانی” متولد ۱۳۷۶ بود و از وی یک فرزند سه ماهه به یادگار مانده است.

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.