ورزشی

شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید

در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: به‌کارگیری ظرفیت‌های دانشگاهی و شبکه‌سازی کارآفرینان درراستای ایجاد خطوط تولید فناورانه در جلب مشارکت مردم برای تحقق جهش تولید بسیار مؤثر است.

مهدی رفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، راه‌های مشارکت مردم در راستای جهش تولید را دعوت از کارآفرینان و تولیدکنندگان موفق به‌منظور برگزاری رویداد‌های انتقال تجربه و ایجاد مشوق در قالب بخشنامه یا قوانین برای دانشجویان به‌منظور گام برداشتن در مسیر تولید برشمرد.

وی اضافه کرد: به‌کارگیری روش‌های نوین تأمین مالی مانند روش تأمین مالی جمعی از طریق واگذاری سهام و … به منظور اجرای طرح‌های متوسط و بزرگ و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه برای افزایش بهره‌وری واحد‌های کوچک و متوسط از دیگر راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد درباره اینکه رسالت و ظرفیت‌های دانشگاه و دانشگاهیان در راستای تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید چیست؟ پاسخ داد: حمایت از فعالیت‌های کارآفرینی دانشجویان و تشویق خانواده‌ها به حمایت از آنها و در اختیار قراردادن فضا‌های پارک علم و فناوری دانشگاه برای ایجاد واحد‌های تحقیق و توسعه در دانشگاه به‌منظور افزایش بهره‌وری از وظایف دانشگاه‌ها برای جهش تولید است.

رفیعی متذکر شد: ایجاد فرهنگ حمایت از تولیدکنندگان، استفاده از کالا‌های ساخت داخل با معرفی الگو‌های موفق جهان و اهمیت نقش مردم در ارتقای جایگاه اقتصادی کشور و به‌کارگیری از صددرصد ظرفیت‌های دانشگاه شامل زیرساخت‌ها، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و شبکه‌سازی کارآفرینان درراستای ایجاد خطوط تولید فناورانه در جلب مشارکت مردم برای تحقق جهش تولید بسیار مؤثر است.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.