بین الملل

سفر قریب‌الوقوع یک هیئت سودانی به فلسطین اشغالی

انتظار, سودان, فلسطین

یک هیئت سودانی قصد دارد برای گفت‌وگو در مورد پیشبرد توافقنامه «ابراهیم»، به فلسطین اشغالی سفر کند.

به گزارش مجله سلامتی ایران، رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که یک هیئت سودانی شامل مقامات ارشد دولت سودان این هفته وارد فلسطین اشغالی می‌شود.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» عصر امروز چهارشنبه گزارش داد که یک هیات عالی رتبه سودانی این هفته پس از سفر اخیر ایلی کوهن وزیر امور خارجه اسرائیل به خارطوم برای تکمیل روند عادی سازی روابط بین دو طرف، وارد تل آویو می شود.

یدیعوت آحارونوت افزود: کوهن با عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیت سودان و سایر نمایندگان سودانی دیدار کرد، زیرا قرار است هیئت سودانی درباره جزئیات توافقنامه عادی سازی گفتگو کند.

به نوشته این روزنامه عبری‌زبان، ریاست هیئت اعزامی سودان به فلسطین اشغالی را یک وزیر سودانی بر عهده خواهد داشت.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گذشته اعلام کرد که انتظار دارد توافقنامه عادی سازی روابط با سودان در اواخر سال جاری امضا شود.

وزارت خارجه اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد که سفر ایلی کوهن وزیر امور خارجه به خارطوم، با هدف امضای توافقنامه در اواخر سال جاری انجام شد. در این بیانیه آمده است: در این سفر که با موافقت آمریکا انجام شد، دو طرف متن توافق را نهایی کردند.

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.