نماد سایت مجله سلامتی ایران

سرمربی تراکتور: ذهنم درگیر پرسپولیس و سپاهان است

سرمربی تراکتور: ذهنم درگیر پرسپولیس و سپاهان است

زمین, فوتبال, گرما

تمرین امروز تیم فوتبال تراکتور با حضور خبرنگاران برگزار شد و در حاشیه این تمرین، پاکو خمس دقایقی به گفتگو پرداخت و به سوالات خبرنگاران در خصوص تمرینات پیش‌فصل تیمش و همچنین فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات پاسخ داد.

خمس در ابتدا گفت: اول باید بگویم از پیش‌فصلی که داشتیم، خیلی خوشحال هستم. در مجموع پیش‌فصل خوبی بوده و بچه‌ها خوب تمرین کردند. یک‌سری چیزها بهتر شده و یک‌سری چیزها هم هست که می‌توانیم با هماهنگی با باشگاه در سال‌های آینده بهتر کنیم ولی در کل از پیش‌فصلی که داشتیم خیلی خوشحالم. تیم خیلی خوب آماده شده و تمام هدف ما این است که بتوانیم طرفداران‌مان را خوشحال کنیم. با بازی خوب و انرژی زیاد وارد بازی‌ها می‌شویم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان بر اساس لیست او جذب شده‌اند، بیان کرد: بازیکنانی که جذب کردیم، همه خوب و باکیفیت هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند. می‌توانستیم برخی از مسائل را بهتر انجام بدهیم اما در مجموع راضی هستم. قطعا هر کاری بکنید، باز هم می‌شود بهتر از آن را انجام داد ولی بازیکنانی که جذب شده‌اند، خوب و باکیفیت هستند.

او درباره عدم جذب مهاجم خارجی توضیح داد: این یکی از کارهایی است که فکر می‌کنم می‌توانسنیم بهتر انجام بدهیم.

خمس در واکنش به اینکه مدیران تراکتور اعلام کرده‌اند بهترین تیم تاریخ لیگ را بسته شده و همه انتظار قهرمانی این تیم را دارند، گفت: من برای نظرات همه مدیران احترام قائلم اما من نمی‌توانم کاملا با این حرف موافق باشم.

سرمربی در پاسخ به این سوال که آیا به هواداران تراکتور وعدع قهرمانی می‌دهد، عنوان کرد: من نمی‌توانم قول بدهم. قولی که می‌توانم بدهم این است که تلاش می‌کنیم تا خوب بازی کنیم و تماشاگران لذت ببرند اما نمی‌توانم قول بدهم که قهرمان شویم. فکر می‌کنم اگر ما اینطور صحبت کنیم و روی دوش بازیکنان فشار وارد کنیم که حتما باید قهرمان شویم، به نفع تیم و باشگاه نیست. نباید اینطور صحبت کنیم.

وی در خصوص دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: در حال حاضر ذهن من درگیر بازی سپاهان است و من جزو افرادی نیستم که به بازی‌های جلوتر فکر کنم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم؛ اول سپاهان را داریم و بعد پرسپولیس و سپس وقتی به بازی لیگ قهرمانان برسیم، درباره آن صحبت خواهم کرد.

خمس درباره فعالیت تراکتور در نقل و انتقالات اظهار داشت: من فقط می‌توانم درباره کار ورزشی که انجام می‌دهیم، صحبت کنم. من مدیر ورزشی یا مدیر باشگاه نیستم که بخواهم درباره نقل و انتقالات و بازیکنانی که جذب شده‌اند، صحبت کنم. من نظرم را درباره برخی بازیکنان دادم و تعدادی از آنها جذب شدند و نظرم این بود که یک‌سری از بازیکنان بمانند اما نشد و به هر دلیلی نماندند. من مدیر ورزشی نیستم و نمی‌توانم درباره این مسائل صحبت کنم و بگویم راضی هستم یا خیر. باید با مدیر ورزشی یا مدیرعامل باشگاه صحبت کنید. اگر کسی بگوید صد درصد تیم را من بسته‌ام، شاید درست نباشد. من می‌خواستم یک‌سری از بازیکنان باشند اما نیستند.

او در مورد درخواست اکبر ایمانی برای بازگشت به تراکتور گفت: من او را نمی‌شناسم و اطلاعی در این زمینه ندارم.

سرمربی تراکتور درباره کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام گفت: من فکر می‌کنم در فصل گرما زمین مشکل نداشته باشد و بیشتر در زمان هیتر روشن شده و زمین نرم می‌شود. پیشنهاد من این بود که زمین را بلند کنند و از اول چمن را درست کنند که فکر می‌کنم این کار را انجام ندادند. باید ببینیم زمین به چه صورت است.

خمس درباره کنار گذاشتن علی شجاعی از تیم توضیح داد: من فکر می‌کنم او بازیکن خیلی خوبی است. او چند جلسه با ما تمرین کرد ولی فکر می‌کنم قرضی به یک باشگاه دیگر رفته است.‌ ما او را تحت نظر خواهیم داشت. شجاعی بازیکن خیلی باکیفیتی است اما شاید از نظر سبک بازی، به بازی ما نمی‌خورد. یک چیزهایی هست که باید در آن پیشرفت کند تا ما بتوانیم از او استفاده کنیم.

257 251

خروج از نسخه موبایل