نماد سایت مجله سلامتی ایران

جای خالی اخباری و اسدی در ترکیب تراکتور احساس شد

جای خالی اخباری و اسدی در ترکیب تراکتور احساس شد

بازی, فوتبال, مالکیت

مجله سلامتی ایران/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه، دروازه‌بان تراکتور در دیدار هفته اول این تیم برابر سپاهان عملکرد ضعیفی داشته است، گفت: جای خالی محمدرضا اخباری و رضا اسدی در ترکیب تراکتور کاملاً احساس شد.

سجاد حسین‌زاده در گفت‌وگو با مجله سلامتی ایران اظهار کرد: در فوتبال ایران آماده نبودن تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ مرسوم است، با در نظر گرفتن این موضوع، تراکتور در بازی مقابل سپاهان بسیار ضعیف عمل کرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

وی افزود: عملکرد بازیکنان تراکتور در این بازی نامطلوب بود و اشتباهات زیاد و هماهنگی بسیار پایینی داشتند. صرفاً شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری تاحدودی تاثیرگذار بودند.

حسین‌زاده ادامه داد: سپاهان نبض بازی را در دست داشت و با دوندگی و پرس شدید، مالکیت عمده‌ی توپ را در اختیار گرفته بود که ضعف بازیکنان تراکتور در دریافت و حفظ توپ به این امر قوت بخشید.

وی با بیان اینکه هواداران تراکتور حضور حماسی و پرشور در ورزشگاه را در فوتبال ایران مرسوم کردند، گفت: در این دیدار شاهد حضور پرتعداد هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان بودیم.

وی با اشاره به اینکه تراکتور باید محمدرضا اخباری را به هر قیمتی حفط می‌کرد، مطرح کرد: بزرگ‌ترین نقطه ضعف تراکتور مقابل سپاهان در خط دروازه‌ بود و اگر اخباری در درون دروازه تراکتور بود، به احتمال زیاد بازی مساوی می‌شد.

این کارشناس فوتبال متذکر شد: تراکتور در خرید بازیکنان عمل کرد خوبی داشت، اما در حفظ بازیکنان باکیفیت فصل گذشته خود خوب عمل نکرد، که از جمله آن‌ها می‌توان به جدایی محمدرضا اخباری و رضا اسدی اشاره کرد.

حسین‌زاده گفت: تراکتور در شرایطی که بتواند نقاط ضعف خود را برطرف کند، می‌تواند در کورس قهرمانی حضور داشته باشد.

این کارشناس فوتبال در رابطه با بازی هفته آینده تراکتور مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: از لحاظ فنی نمی‌توان قدرت پرسپولیس را کتمان کرد، اما سپاهان نسبت به این تیم در آرامش بهتری به سر می‌برد و تراکتور برابر یکی از قدرتمندترین و با امکانات‌ترین تیم‌های ایران شکست خورد. شاگردان گل‌محمدی برابر آلومینیوم اراک با یک گل مشکوک به برتری رسیدند و تراکتور می‌تواند با حضور هوادارانش مقابل پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل