بین الملل

زخمی شدن 6 کودک در حمله با چاقو در فرانسه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین مجله سلامتی ایران، منابع امنیتی پنجشنبه (هشتم ژوئن) اعلام کردند در مجموع هفت نفر از جمله شش کودک خردسال در پی حمله با چاقو در شهر «انسی» در رشته‌کوه‌های آلپ فرانسه زخمی شدند. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک مرد چاقو به دست به گروهی از کودکان حدوداً سه ساله که در پارکی نزدیک دریاچه در این شهر حدود ساعت ۹:۴۵ دقیقه صبح (به وقت محلی) مشغول بازی بودند، حمله کرد. 

«جرالد دارمانین» وزیر کشور فرانسه در توییتی اعلام کرد عامل حمله دستگیر شده است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، مظنون این حمله مدعی است پناهجوی سوری است. 

یک منبع امنیتی به خبرگزاری فرانسه گفت وضعیت دستکم سه نفر از قربانیان این حادثه وخیم است. 

دفتر «الیزابت بورن» نخست‌وزیر فرانسه اعلام کرد وی به صحنه حادثه می‌رود و نمایندگان در پارلمان ملی فرانسه بعد از انتشار این خبر در رسانه‌ها یک دقیقه سکوت کردند. 

هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه و انگیزه عامل آن منتشر نشده است. 

بازی, فرانسه, کودک

بازی, فرانسه, کودک

 

 

پایان پیام/ 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.