استان ها

راهداران آرامش‌بخش جاده‌ها هستند – مجله سلامتی ایران

حمل و نقل, نوروز

مجله سلامتی ایران/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: راهداران آرامش‌بخش جاده‌ها هستند.  

مسلم مرادی در دیدار عوامل راهداری بروجرد با فرماندار بروجرد که امروز ۲۸ اسفندماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: راهداران آرامش‌بخش جاده‌ها هستند زیرا به صورت شبانه‌روزی و جهادی به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: تلاش‌های راهداران برای رضای خدا است و کار برای خدا برکت و لذت دارد، نصب یک تابلو و اصلاح خط‌کشی در جاده‌ها از حوادث جلوگیری می‌کند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: حفظ سرمایه جان انسان‌ها بسیار ارزشمند که راهداران با کار شبانه‌روزی و جهادی انجام می‌دهند، خدمت به انسان‌ها در هر شرایطی نعمت است که باید قدر آن را بدانیم.

مرادی اضافه کرد: امروز جامعه دارای چالش‌های مختلف است که برای گذر از چالش‌های پیش‌رو راهی جز تلاش و کار شبانه‌روزی نداریم.

وی بیان کرد: راهداری شهرستان بروجرد دارای چندین دستگاه ماشین آلات فرسوده است که راهداران با همین ماشین آلات فرسوده جاده‌ها را باز نگه می‌دارند تا مردم و مسافران دچار مشکل نشوند.

محمد ایرانشاهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد نیر در این دیدار، گفت: سه تیم شامل ۳۵ نفر در ایام نوروز در ۶ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های شهرستان مستقر می‌شوند.

وی تصریح مرد: راهداری بروجرد دارای هفت دستگاه ماشین آلات بوذه و امروز مهمترین مشکل راهداری بروجرد کمبود ماشین آلات و نیروی انسانی است.  

انتهای پیام 

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.