ورزشی

رئیس جمهور شهید، انسانی خاشع و در زمره مومنان بود

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران از مازندران ، یوسف نوری روز جمعه در مراسم تکریم و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، خادم‌الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در مصلی نماز جمعه ساری، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در زمره مومنان بود. آنچه را که ما در آموزه‌های دینی در خصوص مومنان داریم و یکی از مباحث و مطالب پرسود که در آیات قران و کلان معصومان آمده است در رفتار رئیس‌جمهور شهید می‌شد دید.

وی ادامه داد: مومنان در نماز خود خاشع هستند. آیت‌الله رئیسی هم اینگونه بود و تمام گفتمان این شهید راه خدمت پشتوانه منطقی داشت.

استاندار مازندران با اشاره به سوابق مدیریت و اجرایی شهید آیت‌الله رئیسی، امانتداری را یکی از مهمترین ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت: او همواره در خط رهبری بود و این امانت مهم‌ترین امانت است.

نوری ادامه داد: او هیچگاه پشت میزش ننشست و برای ادای این امانت همیشه در صحنه و میدان حضور داشت. همچون سردار سلیمانی مرد میدان بود. وی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، مدیریت اسلامی مبتنی بر آموزه‌ های علوی و تمدن رضوی را بر دولت حاکم کرد که مهمترین ثمره بالاترین مقام اجرایی کشور بود.

به گفته نوری، شهید آیت‌الله رئیسی مردمی بودن دولت را در کشور مستقر کرد و ارتباط میان مردم با مسوولان را رقم زد. نوری اظهار داشت:۳۳ هزار میلیارد تومان در ۲ سفر رئیس جمهور به مازندران تصویب شد که این میزان جدای از اعتبارات تسهیلات است

انتهای پیام 

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.