استان ها

رئیس جدید هیات فوتبال توجه ویژه‌ای به تیم‌های تهرانی داشته باشد

محمود فکری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله سلامتی ایران، درباره انتخابات هیات فوتبال استان تهران گفت: انتخابات در فضای آرامی برگزار شد و نظم خوبی وجود داشت. شرایط خوب بود و تقریبا همه اعضا بودند. نفرات اعضا به اندازه کافی بود و در نهایت آقای ماجدی انتخاب شدند.

وی افزود: دو نامزد دیگر هم توانا بودند اما به نظرم آقای ماجدی تجربه زیادی در مدیریت ورزشی دارند. خودشان بازیکنان بوده‌اند و اهل فوتبال. از طرفی هم تجربه مدیریتی دارند و در حوزه‌های محختلف کار کرده‌اند. ایشان بر فوتبال ایران تسلط خوبی دارند. امیدوارم بتوانند فوتبال تهران را به سطح خوبی برسانند.

سرمربی تیم هوادار گفت: به نظرم کم بودن نامزدها کیفیت را پایین نیاورد. به نظرم تعداد نامزدها در ابتدا زیاد بود. همان ۳ کاندیدا کافی بود. بیشتر از آن فضا به نظرم خراب می‌شد. رقابت خوبی را شاهد بودیم.

فکری درباره درخواست‌های خود از رئيس جدید هیات فوتبال گفت: درخواست من این است که توجه بیشتری به تیم‌های تهرانی مخصوصا لیگ برتری‌ها داشته باشند. برخی جاها نیاز است تا از حقوق تیم‌های تهرانی دفاع کنند. سعی کنند امکانات بیشتری را برای فوتبال ایران با توجه به رایزنی‌هایی که می توانند داشته باشند فراهم کنند.

انتهای پیام/