استان ها

دیدار رئیس و اعضای هیئت کونگ‌فو استان کرمان با مدیرعامل باشگاه مس

دیدار رئیس و اعضای هیئت کونگ‌فو استان کرمان با مدیرعامل باشگاه مس

رئیس و اعضای هیئت کونگ‌فو استان کرمان با مدیرعامل جدید باشگاه مس دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران؛ رئیس و اعضای هیئت کونگ‌فو استان کرمان با مدیرعامل جدید باشگاه مس دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس هیئت کونگ‌فو در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر قرایی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: دکتر قرایی را مدیری متعهد، شایسته و کاربلد می‌دانم که توان منحصر به‌فردی در سیستم مدیریتی دارد و باشگاه مس کرمان نیز با مدیریت ایشان قطعا با تحولات مثبتی مواجه خواهد شد.

علی همتی افزود: در هیئت کونگ‌فو در بخش آقایان پنجم کشور و در بخش بانوان بانوان قهرمان کشور هستیم و چندین مسابقه کشوری مهم را تاکنون میزبانی کرده‌ایم.

او با بیان این که در رده‌های نیز، در لیگ شرکت کرده‌ایم، گفت: در کشور توانستیم  در رده جوانان‌ رتبه دوم را کسب کنیم و در بخش آموزش و همگانی و فرهنگی هم رتبه اول را در اختیار داریم.

همتی ادامه داد: لیگ بانوان از تیر ماه استارت خواهد خورد و مسابقات جهانی کونگ‌فو را در صورت فراهم شدن شرایط و موافقت فدراسیون، در شهریور در کرمان میزبانی خواهیم کرد که ۵۶ کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند.

سرهنگ ایران‌نژاد رئیس هیئت کونگ‌فو شهرستان سیرجان نیز گفت: آقای دکتر قرایی گزینه بسیار مناسبی برای مدیریت باشگاه مس کرمان بود چرا که نظم مدیریتی و درایت و صداقت ایشان می‌تواند در این باشگاه طرحی نو در اندازد.

دکتر قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز در این دیدار با تشکر از مقامات هیئت کونگ‌فو استان گفت: این هیئت عملکرد خوبی داشته است و افرادی توانمند در رأس آن خدمت می‌کنند.

منصور صادق‌نژاد مشاور علی مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز در این دیدار با تمجید از مسئولین هیئت کونگ‌فو گفت: مدیران کونگ‌فو کرمان خدمات شایسته و فراوانی انجام داده‌اند و منشأ خیر بوده‌اند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.