اجتماعی

دستگیری اعضای باند ۴ نفره شرور/ اجرای طرح امنیت محله محور در شاهرود

مجله سلامتی ایران/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عاملان چاقو کشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۲۷ آنلاین بااعلام این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد چاقوکشی در یکی از شهرک های شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ رودیان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، گفت: با تحقیقات تخصصی و بررسی های به عمل آمده توسط پلیس، عاملان چاقو کشی کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات همزمان و غافلگیرانه ۴ متهم اصلی پرونده در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ شائینی تصریح کرد: متهمان که دارای سابقه کیفری و شرارت بودند و میانگین سن آنان ۲۰ سال است در تحقیقات اولیه پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش و هنجارشکنان تاکید کرد: مدافعان امنیت مردم هرگونه ناامنی و اخلال در نظم و امنیت را برنمی تابند و به شدیدترین نحو ممکن با آن برخورد می کنند.

 اجرای طرح امنیت محله محور در شاهرود

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۹ نفر معتاد توزیع کننده مواد مخدر و ارازل و اوباش دستگیر که تعدادی اموال مسروقه از آنان کشف شد.

سرهنگ شائینی ادامه داد: طرح امنیت محله محور با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و هم افزایی و هم پوشانی سایر رده های تخصصی در فرماندهی انتظامی شهرستان آغاز به کار کرد.

وی افزود: طی اجرای این طرح در مدت سه ساعت ۹ نفر اعم از توزیع کننده مواد مخدر، مالخر اوباش و معتاد متجاهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقادیری مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی به همراه اموال مسروقه از جمله موتورسیکلت و ابزار فنی کشف شده است، اضافه کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شهرستان شدند.

سرهنگ شائینی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به دنبال ایجاد آرامش برای مردم است و آن دسته از افرادی که فکر خام ایجاد ناامنی برای شهروندان را در سرشان می‌پرورانند؛ بدانند با برخورد سخت پلیس بر اساس قانون مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.