استان ها

در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهیم که ایران قیم نمی‌خواهد

زیبایی, نقدینگی, نماز

مجله سلامتی ایران/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهیم که این کشور قیم نمی خواهد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با اشاره به اینکه هنوز بشر نتوانسته است به ساختار اصلی و حقایق مرتبط با کره زمین دست یابد، اظهار کرد: خداوند با انسان صحبت کرده و همه این شگفتی ها را برای بشر خلق کرده و باید تقوای خدا را پیشه کرد. خداوند انسان را برای بندگی خلق کرده و باید قدر خود را بدانیم.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را خلیفه خود نامیده و در پی خلق انسان واقعی بوده است، گفت: دست قدرت خداوند مافوق همه دست هاست، دشمنان به دنبال خواسته های خود هستند، اما قطعا آنچه اراده و فرمان خداوند است، تحقق می یابد. 

امام جمعه اراک بیان کرد: این خداوند بود که خواست آوازه امام خمینی(ره) در جهان بپیچد و همه رسانه های جهانی در فرانسه بلندگوی نهضت و انقلاب و امام راحل شدند. چه کسی باور می کرد که مسجد دانشگاه تهران به مرکز انقلاب تبدیل شود، همه این وقایع به خواست و اراده خداوند انجام شد، قطعا معامله با خداوند پشیمانی ندارد و اجر نیکوکاران را ضایع نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: امام راحل به معنای واقعی معمار جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی، اسلامی و ولایی بود و وظیفه امروز ما شکرگزاری و قدرشناسی و خدمت است.

دری نجف آبادی با اشاره به دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: روز قدس در ماه شریف رمضان روز جشن بین المللی دنیای اسلام و روز پیروزی انقلاب اسلامی نیز جشن ملی استقلال و آزادی از دستان استعمار و استثمار و روز عظمت و مجد ملت ایران است و این دو روز برای ملت ایران بسیار اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: دهه فجر امسال از همه سال های گذشته مهمتر است چراکه در طول ماه های اخیر حوادثی را شاهد بودیم که با اهداف شیطانی دشمنان کشور همراه بود و خیال کردند که مردم ما همراه آنها خواهند بود. فردا ملت ایران بار دیگر حضور باشکوه خود را در صحنه های راهپیمایی ۲۲ بهمن به رخ جهانیان می کشند. ایران خانه بزرگ و سرزمین اجدادی، کانون نور و پایگاه ائمه اطهار و عزت و عظمت است. در حوادث اخیر برخی کم لطفی داشتند و فردا این کوتاهی را برای حفظ اقتدار و افتخار ملی با عظمت جبران می کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه درس اقتدار و شوکت اسلامی را امام راحل و رهبر معظم انقلاب به ما آموختند، افزود: فردا به دنیا و افرادی که ابزار دست دشمنان شده اند، نشان می دهیم که ملت ایران یکپارچه است و پای خون شهدای خود ایستاده است و یک قطره خون شهید سلیمانی را فدای این افراد به ظاهر انسان نمی کنند.

وی تصریح کرد: قطعا مشکلات با تلاش و مجاهدت قابل رفع است، تابستان امسال روستای آهنگران درگیر سیل شد و بیش از ۴۰ خانه ویران شد، روز گذشته بخشی از این خانه ها بازسازی شده و تحویل مردم شد که نشان می دهد قطعا با تلاش می توان مشکلات را رفع کرد، برای رونق تولید در صنایع بزرگ استان مانند هپکو، آذراب، واگن پارس و … می توان نقدینگی ایجاد کرد و قرارداد بست. واگن پارس امسال به تولید هزار دستگاه انواع واگن می رسد و توان ساخت در این شرکت وجود دارد، اما اخیرا گفته شده است که برخی به دنبال واردات هستند که حتما این مسئله را پیگیری می کنم. کشور با تولید و تلاش پیشرفت می کند و همه ارکان باید در این حوزه اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ظرفیت های فناوری در استان، گفت: این استان می تواند مرکز فناوری در همه عرصه ها باشد، دانشجویان و جوانان باید با تلاش مضاعف بار این کشور را به دوش بکشند و حتی صادرکننده دارو و تجهیزات باشیم، این کشور نباید تک محصولی باشد، امام راحل کشور را از تک محصولی نجات داد و امروز جوانان باید در این حوزه تلاش کنند.

امام جمعه اراک گفت: انتظار می رود که فردا با حضور در راهپیمایی، عظمت کشور را نشان داده و بگوییم نیازی به قیم نداریم و به خودمان اتکا خواهیم کرد. تحریم ها اثری در این کشور نخواهند داشت و با عزم راسخ برای دهه های آینده برنامه ریزی خواهیم داشت.

وی با اشاره به زلزله خوی، ترکیه و سوریه بیان کرد: متاسفانه بیش از ۲۰ هزار نفر تلفات از این زلزله بر جای مانده است. با ملت سوریه، ترکیه و خوی ابراز همدردی می کنیم و قطعا اگر توانی برای کمک باشد دریغ نخواهیم کرد.

دری نجف آبادی اضافه کرد: روزهای اخیر شاهد عفو کریمانه مقام معظم رهبری بودیم و قوه قضاییه زمینه اجرای آن را به سرعت فراهم می کند، البته امید است که برای همیشه پای هیچ فردی به زندان ها باز نشود.

امام جمعه اراک با اشاره به جشن فرشتگان، گفت: اقدام بسیار زیبایی انجام شد و باید در استان نیز این اتفاق باشکوه انجام گیرد. دیدار نیروی هوایی با رهبر انقلاب نیز برای همگان درس بزرگی است.

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.