استان ها

در حوزه مدیریت نیروی انسانی و انتصابات ، توجه ویژه و جدی در استان صورت گرفته است

ایران, بیمارستان, گردشگری

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران استان سمنان ، سید محمد رضا هاشمی ، در دیدار با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان که به میزبانی دفتر استاندار برگزار شد ، با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های فراوان این شهرستان گفت : شهرستان دامغان دارای شخصیت ها،علما، مشاهیر، مفاخر و موثرین بسیار ارزشمندی همچون آیت الله شاهچراغی در سطح کشور است.

وی گفت : جشنواره پسته و برنامه‌ مجاهدان در غربت در معرفی هر چه بهتر دامغان‌ بسیار موثر است و در طی چند دوره برگزار شده این برنامه ها ، خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه مردم دامغان‌ مردمی مذهبی و متدین هستند ، گفت : رمز موفقیت شهرستان در گرو وحدت است.

هاشمی با تاکید بر ضرورت توسعه متوازن استان گفت : در بحث توسعه متوازن به خصوص در حوزه مدیریت نیروی انسانی و انتصابات ، توجه ویژه و جدی صورت گرفته است.

استاندار اظهار داشت : در سفر ریاست محترم جمهوری به استان، اعتبارات مطلوبی برای پروژه های شهرستان دامغان تخصیص یافت و اقدامات در حال انجام است.

وی اضافه کرد : ماده ۲۳ بیمارستان دوم دامغان که پروسه ای زمانبر بود، در کمترین زمان ممکن در راستای ارتقاء شاخص های بهداشت شهرستان اخذ شد.

استاندار عنوان کرد : توسعه زیرساخت های گردشگری از دیگر مباحثی است که در حوزه مسائل شهرستان دامغان مدنظر قرار دارد.

هاشمی با قدردانی از تلاش نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : دکتر علیزاده به صورت ویژه، مستمر و با جدیت امورات شهرستان را پیگیری میکند.

استاندار سمنان اظهار داشت در حوزه های پرداخت تسهیلات، کاهش نرخ بیکاری، احیاء واحدهای راکد در سطح استان، ایجاد فرصت های شغلی و سایر موارد، اقدامات خوبی در سطح استان شکل گرفته و رتبه های شاخص کشوری به استان اختصاص یافت.

وی در پایان اظهار دلشت : موارد و مباحث مطرح شده در این‌ نشست توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان، بررسی، پیگیری و رسیدگی‌خواهد شد.

46

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.