ورزشی

دردسر جدید برای استقلال – مجله سلامتی ایران

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران؛ هافبک هجومی استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و سوم به این تیم پیوست و از همان ابتدا به بازیکن ثابت و حیاتی آبی‌پوشان بدل شد، از تمایل خود به حضور در جمع تیم ملی امید ازبکستان و شرکت در المپیک 2024 که تابستان امسال در پاریس فرانسه برگزار می‌شود، خبر داده است.

ماشاریپوف در این باره بیان داشت:

نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال ازبکستان به باشگاه استقلال درخصوص حضور من در المپیک 2024 پاریس فرستاده شده است. بسیار برای این اتفاق مشتاقم زیرا معتقدم فرصت بازی در المپیک همیشه در دسترس نیست. قرار است بازی‌های زیادی در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن برگزار می‌شود و این یک موقعیت عالی و تاریخی است که برای یک بازیکن زیاد رخ نمی‌دهد؛ بنابراین چنانچه دعوت من قطعی شود، حتما دوست دارم در این بازی ها شرکت کنم.

رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک 2024 پاریس از تاریخ 24 جولای تا 10 اوت در 7 شهر و 7 استادیوم فرانسه برگزار می‌شود که اصلی‌ترین آن‌ها ورزشگاه پارک دو پرنس (ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن) است. تیم های ملی امید که شرکت کننده این رقابت ها هستند مجاز به استفاده از حداکثر 3 بازیکن بالای 23 سال در لیست نفرات خود هستند. گفتنی است که تیم ملی امید ازبکستان به عنوان یکی از 3 نماینده قاره آسیا در این بازی‌ها در گروه C با اسپانیا، مصر و جمهوری دومنیکن هم‌گروه است.

به نظر می رسد این موضوع حالا یکی از چالش های مهم پیش روی باشگاه استقلال باشد.

257 251

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.