بین الملل

دبل هوادار برای بقای استقلال در کورس قهرمانی

هفته بیست و ششم لیگ برتر

دربی, زمین, فوتبال

استقلال در شرایطی با هوادار بازی می‌کند که برای بقا در کورس قهرمانی لیگ برتر نیاز به برتری دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و هوادار در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه پاس قوامین اکباتان با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید و این بار در حالی مقابل هم می‌ایستند که شرایطی کاملاً متفاوت دارند. استقلال با ۵۲ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر از سپاهان در رتبه دوم جدول جای دارد و برای ماندن در کورس قهرمانی باید برابر طرفداران خود بار دیگر از سد هوادار بگذرد و این تیم را در بازی‌های رفت و برگشت دبل کند. 

در آن سوی زمین هوادار با ۲۹ امتیاز در رتبه دهم ایستاده و کوچکترین نگرانی برای سقوط و امیدی بابت کسب سهمیه ندارد اما ساکت الهامی و شاگردانش به دنبال آن هستند تا فصل را با رتبه تک رقمی تمام کنند و گرفتن یک امتیاز هم نتیجه خوبی برای هوادار محسوب می‌شود.  

استقلال در بازی‌های خانگی ۲۳ امتیاز گرفته و رده چهارم این جدول را به خود اختصاص داده و هوادار در بازی‌های خارج از خانه ۱۹ امتیاز به دست آورده و در رده ششم این جدول است. با این حساب استقلال در دیدارهای خانگی عملکرد ضعیف‌تری داشته و هوادار در بازی‌هایی که مهمان بوده به مراتب بهتر بازی کرده است.

دو تیم تا به حال ۴ بازی مقابل یکدیگر برگزار کرده‌اند که هر ۴ بازی را استقلال به سود خود به پایان رسانده اما در بازی فردا، ساپینتو دو بازیکن تأثیرگذار خارجی‌اش را در اختیار ندارد، کوین یامگا و رافائل سیلوا محروم هستند و در بازی قبل از دربی غایب خواهند بود.

انتهای پیام/

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.