ورزشی

داماش گیلان و شهرداری آستارا در لیگ دسته یک ماندگار شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

‌به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم‌های گیلانی داماش و شهرداری آستارا در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب از ساعت ۲۰ برای بقا در لیگ یک به مصاف رقیبان خود رفتند که در پایان علی رغم شکست و تساوی در لیگ دسته اول ماندگار شدند.

تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت هفته پایانی خود به مصاف سایپا در رشت رفت و در حالی که در نیمه اول با برتری به رختکن رفته بود در آغاز نیمه دوم گل تساوی را از این تیم دریافت کرد.

پس از گل تساوی سایپا، تلاش دو تیم به ویژه داماش در نیمه دوم دیگر نتیجه‌ای نداشت و حتی تیم داماش گیلان در نیمه دوم صاحب یک پنالتی شد که این پنالتی توسط حسین ابراهیمی هافبک این تیم تبدیل به گل نشد و این ضربه را دروازبان سایپا مهار کرد و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲_۲ مساوی به پایان رسید.

داماش گیلان در حالی که تا قبل از آغاز این بازی با ۳۱ امتیاز در رده شانزدهم قرار داشت با تک امتیاز این بازی ۳۲ امتیازی شد و جای تیم دریا بابل را که در مقابل چادرملو اردکان با یک گل شکست خورد، گرفت.

تیم شهرداری فوتبال شهرداری آستارا نیز که در گچساران به مصاف نفت و گاز این شهر رفته بود در پایان با ۳ گل از این تیم شکست خورد اما با توجه به اینکه تیم دریا بابل نیز با یک گل بازی را به چادرملو اردکان واگذار کرده بود در لیگ ماندگار شد.

شهرداری بندر آستارا با شکست امشب همان ۳۳ امتیازی در رده چهاردهم ماند و تیم دریا بابل نیز با شکست امشب ۳۱ امتیازی ماند و لیگ دسته دوم فوتبال ایران سقوط کرد.

و در نهایت در پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران و در شب طلایی و درخشان فوتبال گیلان، هر دو تیم داماش گیلان و شهرداری آستارا در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران باقی ماندند.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.