حوادث

خدمت رسانی به ۷۰ آسیب دیده از سیل خراسان شمالی/ خسارت کشاورزی در حال برآورد شدن

سیل, کشاورزی, گاز

مجله سلامتی ایران/خراسان شمالی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از جاری شدن سیلاب و وارد شدن خسارت هایی به برخی از مناطق استان طی صبح امروز چهارم شهریور ماه خبر داد.

غلامرضا شفیق اظهار کرد: بارش باران طی صبح امروز در شهرستان راز و جرگلان در روستاهای امانلی منجر به آبگرفتگی چند واحد مسکونی و خسارت به حوزه کشاورزی شد.

شفیق افزود: علاوه بر آن در شهرستان مانه، بارندگی در روستاهای یموق، سوخلی، خشتلی و شبلی و کهنه جلگه، منجر به قطع برق شده بود که در حال حاضر جز روستای یموق، برق مابقی مناطق برقرار شده است.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان مانه محدوده روستای یارچلی ترکیدگی لوله گاز گزارش شد که اکیپ گاز به محل اعزام شده اند اما به دلیل وجود جریان سیلاب، فعلا شرایط اجرای عملیات وجود ندارد و منتظر فروکش کردن سیلاب هستند.

این مقام مسئول افزود: در بجنورد در محدوده امین الله و کنارگذر شمالی، عملیات پاکسازی رسوبات از سطح جاده‌ انجام شده و مسدودی جاده نداشتیم. بر اثر بارش، چند مورد آبگرفتگی حیاط منازل مسکونی گزارش شد که عملیات تخلیه توسط هلال احمر انجام شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بر اثر این بارش ها در شهرستان راز و جرگلان، مانه و سملقان در حوزه کشاورزی خساراتی وارد شده که در حال برآورد خسارت هستیم که به زودی اعلام خواهد شد.

خدمات رسانی هلال احمر به ۷۰ نفر گرفتار در سیل

محبان مدیر کل هلال احمر خراسان شمالی نیز در ادامه در گفت و گو با مجله سلامتی ایران، بیان کرد: هلال احمر از ابتدای صبح امروز تاکنون به ۷۰ نفر آسیب دیده از سیل خدمات رسانی کرده است.

وی افزود: از صبح امروز تاکنون تخلیه آب از ۸ باب منزل مسکونی انجام شده است.

محبان ادامه داد: ۱۰ تیم عملیاتی با ۳۵ نفر نیرو در مناطق سیل زده استان مشغول خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.