ورزشی

خبرنگاران در ارتقای امنیت روانی جامعه نقش آفرین هستند

خبرنگاران در ارتقای امنیت روانی جامعه نقش آفرین هستند

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران از تهران؛ نشست خبری تشریح برنامه های ” هفته فرهنگی ” شهرستان ملارد با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه صبح روز چهارشنبه ۲ آبان ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد برگزار شد.

معصومیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه یکی از مسئولیت ها و وظایف رسانه ها امید آفرینی و امیدبخشی در جامعه است اظهار داشت: خبرنگاران تضمین کننده آرامش روحی و روانی جامعه هستند و نقش مهمی در اقتدار و پیشرفت جامعه دارند.

وی افزود: با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان ایجاد بستر برای مشارکت عمومی نشاط اجتماعی معرفی توانمندی های فرهنگ بومی و آئینی و به نمایش گذاشتن این توانمندی ها است ادامه داد: این اداره با استفاده از ظرفیت های موجود اعم از انجمن های فرهنگی هنری هنرمندان نویسندگان شاعران و فعالان فرهنگی در برپایی هرچه با شکوهتر هفته فرهنگی این شهرستان را در دستور کار قرار داده است.
گفتنی است هفته فرهنگی شهرستان ملارد ازروز شنبه ۵ آبان ماه آغاز و ازجمله برنامه های متنوع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در این رویداد فرهنگی برپایی نمایشگاه تجسمی رونمایی از کتاب و تجلیل از نویسندگان عصر شعر و موسیقی اکران فیلم اجرای نمایش خیابانی و صحنه ای و … را برشمرد.
انتهای پیام/