استان ها

جلوگیری از قاچاق 45 هزار لیتر گازوئیل

جلوگیری از قاچاق 45 هزار لیتر گازوئیل

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس کرمان در روزهای پایانی تعطیلات نوروز از قاچاق 45 هزار لیتر گازوئیل به مناطق مرزی جلوگیری کردند.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران؛ سردار “عبدالرضا ناظری” در این خصوص گفت: به سبب حجم بالای ترددها و حضور گردشگران بی‌شمار در جای جای استان پهناور کرمان، مجموعه انتظامی سراسر استان از چند ماه مانده به ایام نوروز1402 طرح‌های ارتقاء نظم و امنیت را با اولویت‌های مختلف و از جمله پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های سوختی در دستور کار قرار داد.

وی افزود: در همین راستا ماموران انتظامی مستقر در محور ترانزیتی و پر تردد”بم-کرمان” هنگام پایش خودروهای عبوری دو دستگاه تانکر سوخت رسان را جهت بررسی متوقف و در بازرسی از آن ها در مجموع 45 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه مقصد این دو دستگاه تانکر مناطق مرزی کشور بود تصریح کرد: در همین راستا در اجرای طرح های ارتقاء امنیت ایام نوروز شمار زیادی خودروی سواری و وانت حامل سوخت قاچاق نیز که قطعا امنیت محورهای مواصلاتی را به مخاطره می‌اندازند توقیف و از تردد آن‌ها در ایامی که شاهد مسافرت‌های جاده‌ای زیادی در سطح استان بودیم، پیشگیری شد.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.