ورزشی

تکلیف آل‌کثیر و پرسپولیس مشخص شد

باغ, برنامه فوتبال برتر, پول

آفتاب‌‌نیوز :

عیسی آل‌کثیر چند روز پیش بود که سرانجام توانست با پیراهن سپاهان در یک بازی غیررسمی مقابل زنیت بازی کند. او چند سال اخیر را در پرسپولیس سپری کرده و هواداران این تیم با حضور این مهاجم که روز‌های بسیار خوبی را در هفته‌های پایان فصل گذشته پشت سر گذاشت، در خط هجومی دغدغه‌ای نداشتند.

با این حال رضا درویش در مذاکره تمدید با این بازیکن ناکام ماند و عیسی آل‌کثیر به یکباره سر از اردوی سپاهان در کمپ باغ فردوس درآرود. اما این انتقال جنجالی تاکنون جز حاشیه برای تیم مورایس چیزی نداشته و مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران به دلیل قوانین جدید سقف قرارداد از صدور کارت بازی این بازیکن خودداری کردند.

پس از رسانه‌ای شدن عدم صدور کارت بازی عیسی آل‌کثیر صحبت‌هایی درباره بازگشت این مهاجم جنوبی به پرسپولیس مطرح شد که البته این شایعات با کنایه تند گل‌محمدی در کنفرانس خبری اولین هفته لیگ برتر در نطفه خفه شد.

عیسی آل‌کثیر مدت‌هاست در انتظار صدور کارت بازی به سر می‌برد و اگر این اتفاق تا روز آینده رخ ندهد، او شانسی برای همراهی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم ندارد.

اما حالا درویش در برنامه فوتبال برتر و در آستانه حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که باید بدون مهاجم به این رقابت وارد شود، از تلاش دوباره برای بازگرداندن آل‌کثیر صحبت کرد، که البته این تلاش مخفیانه به دلیل اینکه آل‌کثیر از سپاهانی‌ها پول دریافت کرده، میسر نشده است.

درویش با گلایه از شرایط مالی استقلال و پرسپولیس در مقایسه با تیم‌های صنعتی در این باره گفت: «آل‌کثیر را گفتند، چون پول گرفته حتی با اینکه قراردادش ثبت نشده، نمی‌توانید بگیرید. ماشاالله چقدر دارند که این همه بازیکن می‌گیرند. ما نمی‌گوییم که چرا آن‌ها دارند، می‌گوییم خب همه داشته باشند. این مشکلی است که ما و استقلال داریم. باید کاری کنید که در نظام برابر رقابت کنیم.»

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.