علمی و پزشکیکسب و کار

بهترین کلینیک های دندان پزشکی در شیراز

برترین کلینیک های دندان پزشکی شیراز

در سال‌های اخیر، سفر کردن برای درمان و انجام کارهای پزشکی در کشورهای مختلف خیلی محبوب شده است. کشور ایران به خصوص شهر شیراز جزء شهرهای اولی است که مردم از کشورهای مختلف برای درمان به آنجا می‌روند. دلیل این محبوبیت، بیمارستان‌های مجهز و باکیفیت، هزینه‌های درمان پایین‌تر نسبت به خیلی از شهرهای دیگر و مهمان‌نوازی خوب مردم شهر شیراز است.

دندانپزشکی, شیراز

کلینیک های دندانپزشکی در شیراز خیلی معروف شده است برای تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس، چون هم خیلی باکیفیت است و هم خیلی ارزان‌تر از شهرهای دیگر است. قیمت‌ها حدود 30تا 40 درصد پایین‌تر است. بیمارستان‌ها و کلینیک‌های شهر زیبای شیراز  هم مثل بقیه شهرهای ایران امکانات خوبی دارند. کارهای زیبایی مثل روکش دندان، کوچک کردن گونه، عمل بینی، عمل لب و کاشت دندان خیلی رایج است و هر کاری که بخواهید می‌شود انجام داد.

کلینیک های دندانپزشکی شیراز برای رسیدن به بهترین نتیجه، خیلی تلاش می‌کنند. برای اینکه شما راحت‌تر بتوانید دندانپزشک خوب پیدا کنید، ما یک لیست کامل از درمان‌های مختلف تهیه کرده‌ایم. این درمان‌ها شامل عصب‌کشی، رادیوگرافی دندان، پر کردن دندان، کشیدن دندان عقل، روکش دندان، ایمپلنت دندان، ارتودنسی، لمینیت (هالیوودی)، کامپوزیت و غیره می‌شود.

در شیراز خیلی کلینیک‌های دندانپزشکی خوبی وجود دارد و انتخاب کردن بین این همه گزینه، کار سختی است. برای اینکه به شما کمک کنیم، ما لیستی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی شیراز را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

1-کلینیک دندانپزشکی امین

کلینیک دندانپزشکی امین شیراز

کلینیک امین دارای خدمات دندانپزشکی با کیفیت عالی و مطابق با استاندارد های روز دنیا و با تعرفه های بسیار مناسب ارائه میدهد

ارائه کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی با بکار گیری کادر اداری و درمانی، با تجربه و خوش اخلاق ، استفاده از تکنیک های نوین درمانی.خدمات کلینیک امین عبارت اند از:

  • دندانپزشکی زیبایی
  • درمان ریشه دندان(عصب کشی)
  • پرتوز ثابت و متحرک
  • ارتودنسی
  • جراحی لثه(پریو)
  • اسکن دهان
  • ایمپلنت دندان شیراز
  • دندان پزشکی اطفال
  • جراحی فک و دندان
  • لیزر
  • جرم گیری دندان
  • دندان مصنوعی
  • لمینت دندان و غیره..
 شماره تماس کلینیک جهت ارتباط با کلینیک امین:
09177086350
آدرس:
شیراز ، خیابان اردیبهشت غربی، حد فاصل فلسطین و هفت تیر، ساختمان امیران طبقه 1 واحد 2

2-کلینیک دندان پزشکی بهار

کلینیک بهار

لبخندی زیبا و دندانی سالم، حق همه ماهست. کلینیک دندانپزشکی بهار با بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و کادری مجرب، تمامی خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت، ارتودنسی، درمان‌های زیبایی و دندانپزشکی کودکان را به شما ارائه می‌دهد. با اطمینان خاطر به بهار اعتماد کنید تا لبخندی درخشان و سلامتی دهان و دندان خود را به دست آورید.

آدرس: شیراز بلوار آزادی ، خیابان خاک شناسی ، نبش کوچه 9 ، کلینیک دندانپزشکی بهار

3-کلینیک دندانپزشکی نگین شیراز

کلینیک دندانپزشکی در شیراز یکی از مواردی است که هر کسی که نیاز به درمان دندان یا زیبایی دندان خود داشته باشد ممکن است آن را در گوگل سرچ کند. به همین منظور باید بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز را انتخاب کند. انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی در شیراز مستلزم آگاهی از خدمات، کادر پزشکان و متخصصان مطب دندان پزشکی در شیراز است.

آدرس: شیراز، چهارراه زرگری، به سمت چمران
ساختمان پزشکی ابن سینا، واحد۱۸

4-کلینیک دندانپزشکی مریم

کلینیک دندانپزشکی مریم، مجهزترین و استریل ترین کلینیک دندانپزشکی شیراز بوده که توسط دکتر وحید کریمی و دکتر مریم روستا مدیریت و تمام خدمات دندانپزشکی در این مطب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، همراه با ضمانت انجام می شود.

5-کلینیک دندانپزشکی آرمان

کلینیک دندانپزشکی آرمان با بهره گیری از دندان پزشکان و متخصصان شناخته شده، استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز، دارا بودن ساختار مدیریتی متفاوت و ارائه خدمات متنوع در حوزه های گوناگون درمان و زیبایی دهان و دندان، در حال حاضر یکی از پیشگامان و نوآوران کلینیک های دندانپزشکی شیراز است.

آدرس: شیراز خیابان میرزای شیرازی

6-کلینیک دندانپزشکی لبخند

کلینیک دندانپزشکی لبخند کلیه خدمات دندانپزشکی را در حیطه تخصصی و عمومی ارائه می دهد و یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز محسوب می شود. کلینیک دندانپزشکی لبخند همراه با پرسنلی با تجربه، خوش برخورد و کاربلد در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 13 و عصرها از ساعت 17 الی 21 در خدمت مراجعین می باشد.

آدرس: شیراز، اول شهرک والفجر، بلوار امیرکبیر، بعداز خیابان احرار، نبش کوچه 19، ساختمان داریوش 16، طبقه یک

7-کلینیک دندانپزشکی مروارید

درمانگاه دندانپزشکی مروارید ارائه دهنده کلیه خدمات دندانپزشکی با کادری مجرب و بهترین مواد و بیش از بیست سال خدمات رسانی به هموطنان گرامی با ارائه ویزیت رایگان برای ارتقاء بهبود بهداشت و سلامت دهان و دندان همواره تلاش می نماید.

آدرس: شیراز، میدان معلم، ایمان جنوبی بعد از کوچه ۶ درمانگاه دندانپزشکی مروارید

8- کلینیک دندانپزشکی پرتو

کلینیک دندانپزشکی پرتو از جمله مراکز درمانی و زیبایی در شیراز است که به عنوان تنها مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی که به طور مستقل در جنوب کشور دایر است، خدمات لازم را به بهترین شکل ممکن ارائه می ‌دهد. این مرکز سابقه‌ ای 10  ساله داشته و برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی 30 درصد تخفیف لحاظ می‌ کند. این مجموعه با کادر مجرب و با استفاده از پیشرفته‌ ترین تجهیزات، به کودکان و بزرگسالان خدمات تخصصی و عمومی را ارائه می‌ دهد. متقاضیان می ‌توانند با شماره تماس‌ های این کلینیک برای رزرو نوبت تماس حاصل نمایند.

آدرس: شیراز، میدان دانشجو، نبش خوابگاه قدس، طبقه اول

9- کلینیک دندانپزشکی تابان

کلینیک دندانپزشکی تابان که دیگر مرکزی است که در لیست بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز قرار می ‌گیرد، یک مرکز تخصصی برای ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی، ایمپلنت و لیزر دندانپزشکی می ‌باشد. شروع کار این مجموعه مدرن و به روز در سال 1397 بوده و همواره سعی در به روز رسانی تجهیزات و سطح علمی متخصصین خود می ‌نماید.

آدرس: شیراز، خیابان قدوسی غربی، جنب کوچه 13

10-کلینیک دندانپزشکی مهتاب

کلینیک دندانپزشکی مهتاب جز یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز است. این مجموعه کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی اعم از عصب کشی، جراحی لثه، کامپوزیت و لمینت سرامیکی، ایمپلنت و ارتودنسی را با نیروهای متخصص و بهترین دندانپزشکان منطقه ارائه می ‌دهد.

جمع بندی:

در نهایت، با توجه به تمامی معیارهای ذکر شده، کلینیک دندانپزشکی امین به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت خدمات دندانپزشکی، به شما پیشنهاد می‌شود. این کلینیک با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته، کادری مجرب و با تجربه، و ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات دندانپزشکی، می‌تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نوبت‌گیری، می‌توانید با کلینیک دندانپزشکی امین تماس بگیرید.