اقتصادی

بهترین لپ تاپ های گیمینگ با 50 میلیون تومان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، لپ تاپ های گیمینگ در مدل های متنوع با قدرت های مختلف تولید می شوند تا گیمرهایی با بودجه کم تا متوسط نیز بتوانند محصول دیجیتالی متناسب با نیاز خود را تهیه کنند. قطعاً هرچقدر بیشتر برای خرید این محصول هزینه صرف کنید، قدرت و سرعت بیشتری نیز از آن مشاهده خواهید کرد.

یکی از متوسط ترین نرخ های لپ تاپ گیمینگ 50 میلیون تومان است. اگر در این حد بودجه دارید اما هنوز نتوانستید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. چراکه به معرفی بهترین لپ تاپ ها در رنج 50 میلیون تومان پرداخته ایم.

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6-i7

یکی از برندهایی که در خرید لپ تاپ گیمینگ اقتصادی به شما کمک می کند لنوو است. اگر به دنبال لپ تاپی قدرتمند و درعین حال اقتصادی هستید، می توانید محصول مورد نظر خود را در سری Ideapad Gaming لنوو پیدا کنید.

مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6 یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است که درحال حاضر با قیمتی زیر 50 میلیون تومان به فروش می رسد. این لپ تاپ با بهره مندی از سخت افزاری قدرتمند، تجربه ای جذاب از یک بازی سریع را به شما هدیه می دهد.

این لپ تاپ با وزن 2.25 کیلوگرم تولید می شود و ازاین رو حمل آن بسیار آسان و راحت است. نمایشگر 15.6 اینچی، رزولوشن فول اچ دی و طراحی بدنه ساده اما بسیار شیک؛ از دلایل انتخال این محصول به شمار می آیند.

پردازنده این سیستمCore i7، مدل 11370H است که در دسته قدرتمندترین ها قرار دارد. به همین دلیل نیز حتی با اجرای بازی های سنگین دچار هنگی نمی شود. این CPU دارای 4 هسته و 8 رشته پردازشی است.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ با 50 میلیون تومان

لپ تاپ 15.6 اینچی HP مدل Victus 15 fa1093dx-i5

اچ پی یکی از شناخته شده ترین برندها درزمینه تولید انواع لپ تاپ است و شما می توانید به راحتی لپ تاپ گیمینگ مورد نظر خود را در بین محصولات این برند پیدا کنید. تنوع مدل و قیمت گذاری به صرفه، از ویژگی های بارز برند اچ پی به حساب می آیند.

یکی از محصولات این برند که با مبلغی کم تر از 50 میلیون تومان نیز می توانید آن را تهیه کنید، مدلVictus 15t FA1093DX-i5 است. این لپ تاپ علاوه بر قیمتی مناسب ظاهری کاربرپسند دارد و مشخصات فنی آن، به خوبی نشان می دهند تا چه حد قدرت پردازش و اجرای برنامه های سنگین را دارد.

از ویژگی های این لپ تاپ که حمل آن را آسان می کند باید به ابعاد مناسب یعنی 357.8×264.1×23.6 میلی متر و وزن 2.2 کیلوگرمی محصول اشاره کرد. اگر می خواهید لپ تاپ خود را به راحتی در یک کوله پشتی حمل کنید، این محصول گزینه خوبی برای خرید به شمار می آید.

در این لپ تاپ، پردازنده Intel Core i5-13420H تعبیه شده که بسیار قدرتمند است و توانایی اجرای برنامه های سنگین و بازی های مختلف را دارد. با توجه به قابل تنظیم بودن فرکانس پردازنده بین 1.5 تا 4.6 گیگاهرتز، انعطاف پذیری این سیستم نسبت به پردازش داده ها زیاد است.

لپ تاپ گیمینگ مدل Victus 15t FA1093DX-i5، 8 هسته دارد تا قابلیت اجرای بازی های سنگین یا چندین برنامه را به طور هم زمان داشته باشد. ضمن اینکه کاربران درصورت نیاز می توانند حافظه این سیستم را ارتقاء دهند.

از دیگر لپ تاپ هایی که با بودجه ای نزدیک 50 میلیون، می توانید برای خرید آن اقدام کنید باید به لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZC4 اشاره کرد. به طور کلی باید گفت سریTUF Gaming در بین محصولات ایسوس، به دلیل قیمت اقتصادی و قدرت بالا محبوبیت زیادی دارد.

این محصول از نمایشگری فول اچ دی برخوردار است و ازاین رو حین بازی، تصاویری باکیفیت مشاهده خواهید کرد. ضمن اینکه پردازنده گرافیکی تعبیه شده روی آن، محصول شرکت NVIDIA است. پس دیگر لازم نیست نگرانی بابت کیفیت این قطعه داشته باشید.

لپ تاپ TUF Gaming F15 FX507ZC4 دارای 16 گیگابایت حافظه RAM است و با 512 گیگابایت حافظه داخلی، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بازی ها و اطلاعات مختلف را روی این سیستم ذخیره کنید.

به طور کلی باید گفت افرادی که می خواهند با بودجه ای کم تر از 50 میلیون، یک سیستم گیمینگ بخرند و در کنار صرف این هزینه می خواهند قدرت و سرعت لپ تاپ نیز بالا باشد، می توانند برای خرید لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZC4 اقدام کنند.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IAH7-i7

یکی دیگر از لپ تاپ های گیمینگ در رنج قیمت 50 میلیون تومان، مدل IdeaPad Gaming 3 15IAH7-i7 است. این محصول نه تنها برای کارهای روزمره، بلکه جهت اجرای بازی های سنگین نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایشگر 15.6 اینیچی این لپ تاپ با رزولوشن بالا و کیفیت فول اچ دی، به شما این امکان را می دهد تا حین بازی، تصاویری باکیفیت مشاهده کنید و از انجام بازی های مختلف نهایت لذت را ببرید.

پردازنده تعبیه شده در این لپ تاپ از سری 7 Core i است، به همین دلیل نیز قدرت اجرای بازی های مختلف را دارد. وزن 2.3 کیلوگرمی این محصول باعث حمل آسان آن می شود. این ویژگی ها به خوبی به ما نشان می دهند که مدل IdeaPad Gaming 3 15IAH7-i7 شرکت لنوو، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ با 50 میلیون تومان

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HE-HN004W

اگر می خواهید بودجه ای کم تر معادل 50 میلیون تومان صرف کنید، قطعاً خرید لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس که از سری TUF بوده بهترین گزینه است. البته پیش از تصمیم گیری باید با ویژگی ها و قابلیت های این سیستم آشنا شوید.

به طور کلی باید گفت سری TUF ایسوس، همواره در بین کاربران محبوبیت دارد و ازاین رو 2 مدل از این سری را در این متن به شما معرفی می کنیم. مدل TUF Gaming F15 FX506HE-HN004W گزینه دومی است که برای خرید به شما معرفی می شود.

در تولید این لپ تاپ از قطعات سخت افزاری بهترین تولیدکنندگان استفاده شده که یکی از آن ها پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 Ti شرکت انویدیا است. صفحه نمایش این لپ تاپ کیفیت بالایی دارد و پخش تصاویر در آن با وضوح بالا انجام می شود. به همین دلیل برای اجرای بازی های کامپیوتری گزینه خوبی به شمار می آید.

این لپ تاپ از یک RAM با ظرفیت 16 گیگابایت برخوردار است تا بازی های سنگین را با سرعتی مطلوب اجرا کند. همچنین این کالا دارای ظاهری شیک و کاربرپسند است. اگر می خواهید سیستمی داشته باشید که علاوه بر زیباتر نشان دادن میز کار تجربه یک بازی هیجان انگیز را برای شما به وجود بیاورد، این لپ تاپ بهترین گزینه به شمار می آید.

جمع بندی

اگر به دنبال لپ تاپ هایی با رنچ قیمت 50 میلیون تومان هستید می توانید به فروشگاه مجله سلامتی ایران مراجعه کنید تا با تنوعی از مدل های مختلف لپ تاپ در این محدوده قیمت روبه رو شوید.

برخی از محصولات این بازه قیمتی عبارت اند از لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6، اچ پی مدل Victus 15t FA1093DX-i5، ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZC4، لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IAH7-i7 و ایسوس مدل IdeaPad Gaming 3 15IAH7-i7.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.