علمی و پزشکیکسب و کار

بزرگ کردن آلت تناسلی در خانه

داروی افزایش سایز الت؛ خواسته مردان

بهترین داروی افزایش سایز الت مردان

آلت تناسلی, روغن خراطین, عطاری

در حال حاضر تغییرات نگرشی زیادی بین مردان و زنان درباره روابط جنسی شکل گرفته است. به طوری که مردان فکر می کنند با کمک داروی افزایش سایز الت، می توانند روابط جنسی بهتری داشته باشند. درست است که این نوع طرز تفکر کاملا غلط است و از نظر بالینی، اندازه آلت تناسلی اغلب آنان طبیعی است؛ اما مردان چنین دیدگاهی ندارند. بیش از 90 درصد مردان دارای اندازه آلت تناسلی نرمالی هستند، ولی اکثر آنها اعتماد به نفس پایینی داشته و به انواع محصولات بزرگ کننده آلت رو آورده اند.

این نگرش بیشتر یک امر روانشناختی است و مردان با مصرف به دنبال به دست آوردن اعتماد به نفس بیشتر در برقراری رابطه جنسی هستند. در هر صورت مردان برای بیشتر کردن سایز آلت از روش های مختلفی استفاده می کنند. از جمله می توان به قرص بزرگ کننده آلات تناسلی، امپول بزرگ کننده آلات تناسلی، جلکینگ، تزریق چربی، و روش پنیمور  و محصولات بزرگ کننده آلت اشاره کرد. دقت داشته باشید که هدف ما از آوردن اسم برخی دارو ها ، فقط جنبه معرفی دارد و تجویز و درمان نیست و هیچ مسئولیتی برای تیم ما ندارد. هیچ یک از قرص و آمپول های نامبرده شده در این مقاله ، بدون تجویز پزشک ، اجازه استفاده ندارید. اگر شما نیز به دنبال بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی خود هستید، با ما همراه باشید که در آخر مقاله ، بهترین و بی خطرترین روش برای افزایش سایز آلت را معرفی خواهیم کرد :

 سایز آلت تناسلی

قرص افزایش سایز اندام تناسلی در داروخانه

محصولات و داروی افزایش سایز الت با کیفیت، اصل و اورجینال برای آقایان از اهمیت زیادی برخوردار است. آنها ترجیح می دهند محصولات اصل را خریداری کنند. دلیل این امر کاملا آشکار است. برخی از سودجویان در بازار هستند که با تهیه قرص و آمپول های تقلبی ارزان قیمت، مردان را ترغیب به خرید این محصولات می کنند. در ترکیبات و فرمولاسیون این داروها، از مواد غیر مجاز استفاده شده است و برای مردان خطرات جانی به همراه دارد. به همین دلیل است که خرید بهترین داروی افزایش سایز آلت از داروخانه و مراکز معتبر ، همیشه توصیه شده است .

  

داروهای افزایش سایز الت

قرص بیگ رایز داروی افزایش سایز الت مردان

در بازار انواع داروی افزایش سایز الت موجود است که  Big Rize یکی از این موارد است. قرص بیگ رایز یکی از جدیدترین محصولاتی است که روانه بازار شده است. سازندگان آن بر این عقیده هستند که این قرص ها کاملا طبیعی بوده و برای درمان عدم نعوظ و انزال زودرس بهترین کپسول های ساخته شده هستند. داروی افزایش سایز الت بیگ رایز را جایگزینی مناسب برای قرص های ویاگرا می دانند.

بیگ رایز یک قرص هورمونی است که از نظر ساختار، فقط مردان می توانند از آن استفاده کنند. این قرص حاوی تستوسترون است، هورمونی که سطح نشاط مردان را افزایش داده، افسردگی آنان را بر طرف می کند. از مهم ترین کارکرد های می توان به افزایش طول و قطر آلت تناسلی، درمان مشکل نعوظ در مردان، درمان زود انزالی، بهبود کیفیت اسپرم، درمان ناباروری مردان و بالا بردن توان جنسی آقایان اشاره کرد. .  این محصولات در عین جوابدهی ، عوارض شدید و جبران ناپذیری نیز دارند.

امپول بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

یکی از متد هایی که آقایان از آن به عنوان داروی افزایش سایز الت استفاده می کنند، امپول بزرگ کننده آلات تناسلی است. این آمپول ها حاوی ژل هایی است که مواد تشکیل دهنده اصلی آنها هیالورونیک اسید می باشد. ویژگی این آمپول ها این است که ژل ها با جذب آب در محل هایی که تزریق انجام شده، باعث بزرگ شدن آلت تناسلی می شوند.

پزشکان، امپول بزرگ کننده آلات تناسلی را به آقایانی پیشنهاد می دهند که دارای مشکلاتی چون کجی آلت و اختلالات نعوظ هستند. از آنجا که ممکن است این آمپول ها باعث کجی بیشتر شوند، آقایان در تزریق این ژل ها باید با احتیاط عمل کنند.  این محصولات در عین جوابدهی ، عوارض شدید و جبران ناپذیری نیز دارند.

 قرص افزایش سایز آلت

قرص ویگرکس پلاس ، داروی افزایش سایز الت

مردانی که به دنبال داروی افزایش سایز الت هستند، یکی از انتخاب های شیمیایی که دارند ، قرص VigRX Plus میباشد . قرص ویگرکس پلاس با فرمولاسیون خود ، دارویی برای تقویت آلت تناسلی مردان شناخته  شده است. این محصول ساخت کشور آمریکا بوده، برای افزایش بافت های نعوظ و بزرگ تر شدن آلت تولید شده است. از مهم ترین ویژگی های این قرص، افزایش اندازه تناسلی مردان، برطرف کردن اختلالات نعوظ، برطرف کردن ناتوانی جنسی آقایان و جلوگیری از زود انزالی آقایان است. این محصولات در عین جوابدهی ، عوارض شدید و جبران ناپذیری نیز دارند.

 

قرص وایمکس؛ قرص بزرگ کننده فوری است که در آزمایشگاه های پیشرفته کانادا برای درمان کوچکی و نعوظ مردانه تولید شده است. آقایان با مصرف یک دوره از این قرص ، می توانند بسیاری از مشکلات خود از جمله افزایش سایز آلت را برطرف کنند. این محصول به دلیل محبوبیت زیاد به صورت تقلبی در بازار عرضه شده است.  

جمع بندی مطالب

مردان بسیاری از روابط جنسی خود ناراضی بوده، علت آن را کوچکی سایز و اختلالات نعوظ می دانند. برای برطرف کردن مشکلاتی مثل زود انزالی، کوچکی سایز الت و حل ناتوانی های جنسی، به مصرف داروی افزایش سایز الت روی آورده اند. داروهای افزایش دهنده و بزرگ کننده سایز الت به صورت انواع قرص، ژل، لوسیون و آمپول در بازار موجود است.  اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که این محصولات همیشه همراه با عوارض بوده اند. عوارض همچون رسوب در کلیه و اختلال در عملکرد کلیه ها ، ایجاد مشکلات گوارشی ، ایجاد مشکلات جنسی هموچون شلی آلت و عدم نعوظ و… در استفاده غیر اصولی و زیاد . بنا براین ؛ هیچ یک از قرص ها و محصولات نامبرده شده در بالا مورد تایید هیچ یک از پزشکان و مختصصین و محققین طب سنتی و سلامت محور دنیا نمیباشد و این گونه محصولات ، بیشتر جنبه تجاری دارند . اما نگران نباشید ، بعد از تحقیقات فراوان و پرسیدن نظرات افراد مختلف چه شهروندان عادی به عنوان کسانی که از این مشکل رنج میبرند و همچنین تحقیق از دکترین و متخصصین درمانی این مشکل ، روشی را پیدا کرده ایم که بدون عوارض بوده و علاوه بر آن تاثیر و خواص ویژه و فوق العاده درمانی  دارد. این محصول هم بعنوان بزرگ کننده آلت تناسلی ، کلفت کننده آلت تناسلی ، رفع شلی آلت  و بهبود نعوظ و…. قابل استفاده می باشد .

بهترین محصول بزرگ کننده آلت تناسلی

مژده!             مژده!  

 فروشگاه بالینسو  با افتخار اعلام می‌کند که تعداد محدودی روغن خراطین اصل خالص و ژل وارداتی روسی  درجه یک و دستگاه وکیوم مردانه ، به عنوان یک گزینه قوی‌تر از سایر روش ‌های افزایش سایز الت موجود در بازار ایران، در اختیار دارد . این محصولات با ترکیبات منحصر به فرد و دوز بالا، به شما این امکان را می‌دهند که به بهترین نتیجه ممکن در زمینه بزرگ کردن آلت  و افزایش ضخامت و کلفتی الت خود دست یابید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده توضیحات محصولات، می‌توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آلت تناسلی, روغن خراطین, عطاری

این محصولات به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت برترشان، فرصتی محدود و ویژه برای علاقه‌مندان به افزایش اندازه الت فراهم آورده‌اند. برای تضمین بهترین نتایج، پیشنهاد می‌شود که قبل از استفاده، توضیحات محصولات را دقیق مطالعه کنید. کافیست وارد سایت عطاری آنلاین بالینسو  شده وعکس و مشخصات محصولات را مشاهده و بررسی کنید.