اقتصادی

برگزاری وبینار «تاب‌آوری اقتصادی» – مجله سلامتی ایران

برگزاری وبینار «تاب‌آوری اقتصادی» - ایسنا

بنیاد ملی علم ایران با همکاری مؤسسه بین‌المللی یاسا(IIASA)، وبینار «تاب‌آوری اقتصادی» را با هدف توسعه نگرش تحلیل سیستمی در رویارویی با مسائل پژوهشی کلان ملی و فراملی برگزار می‌کند.

به گزارش مجله سلامتی ایران، بنیاد ملی علم ایران (INSF) در چارچوب عضویت خود در مؤسسه بین‌المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی (یاسا) و با هدف توسعه نگرش تحلیل سیستمی در رویارویی با مسائل پژوهشی کلان ملی و فراملی، در حال برگزاری سلسله رویدادهایی به صورت مجازی و با حضور متخصصین برجسته مؤسسه بین‌المللی یاسا است.

در این راستا چهارمین نشست مجازی با محوریت «تاب‌آوری اقتصادی» روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۴:۳۰ ۱۶:۳۰ به وقت تهران با سخنرانی دکتر مایکل کُهن (Michael Kuhn) مدیر برنامه مرزهای اقتصادی مؤسسه یاسا با مشارکت برخی پژوهشگران این مؤسسه از طریق نشانی  https://www.skyroom.online/ch/insf/international/en  برگزار خواهد شد.

مدیریت این نشست بر عهده دکتر امیرحسین مزینی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تربیت مدرس خواهد بود.

به نقل از روابط‌عمومی بنیاد ملی علم ایران (INSF)، در این نشست همزمان با معرفی برنامه‌های یاسا، به مفهوم و ابعاد تاب‌آوری در حوزه اقتصاد پرداخته خواهد شد و روش‌ها و مدل‌های اندازه‌گیری و کمّی‌سازی تاب‌آوری بیان خواهد شد و به برخی از نمونه‌های کاربردی و مدلسازی از تاب‌آوری اقتصادی در حوزه‌های حوادث طبیعی و موضوعات مالی اشاره خواهد شد.

انتهای پیام