بین الملل

باشگاه گل گهر در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای جاشینی قلعه نویی/ پایان قرارداد چند بازیکن سرشناس

فروزان یک فصل دیگر با سیرجانی ها قرارداد دارد

جام حذفی, خبرنگار, علم

باشگاه گل‌گهر سیرجان در حال بررسی رزومه مربیان مختلف برای هدایت این تیم در فصل آتی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گل‌گهر سیرجان با کسب عنوان ششم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را به پایان رساند که رتبه‌ای پایین‌تر از دوره قبل بود و این تیم از گردونه مسابقات جام حذفی نیز خارج شده است. گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص شرایط فصل آینده تیم گل‌گهر مطرح شده که اولویت باشگاه استخدام سرمربی جدید برای فصل آینده است. کارنامه گزینه‌های متعددی در حال بررسی است اما با هیچ گزینه‌ای مذاکره‌ای نشده تا پس از رسیدن به جمع‌بندی کلی، مذاکره با وی آغاز شود.

مسئولان باشگاه گل گهر سیرجان تا به این لحظه گزینه خارجی در فهرست سرمربیان مدنظر باشگاه قرار نداده اند و البته مسئولان این باشگاه تصمیم دارند اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان انجام ندهند تا زمانی که سرمربی جدید و کادرفنی وی مشخص شوند.

قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان گل‌گهر به پایان رسیده که در میان آنها اسامی نفراتی چون آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو دیده می‌شود.محسن فروزان یک فصل دیگر با گل‌گهر قرارداد دارد و ادامه همکاری او با باشگاه منوط به توافق دوطرفه است، تمایل بازیکن به ماندن در سیرجان و نظر سرمربی جدید تیم در این باره اهمیت دارد.

 

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.