استان ها

بازسازی و تعریض جاده خرمشهر

بازسازی و تعریض جاده خرمشهر - اهواز در دست اجرا است

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بازسازی و تعریض جاده اهواز – خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مجله سلامتی ایران از اهواز، محمد حسین پناهی فر امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه با اشاره به اهمیت چهار بانده شدن محور اهواز به خرمشهر اظهار کرد: در صورت تزریق به موقع منابع اعتباری حدود 10 کیلومتر از طرح چهارخطه کردن جاده خرمشهر – اهواز تا قبل از اربعین حسینی اجرا خواهد شد.

 او با بیان اینکه این پروژه هم اکنون فعال است و نسبت به قبل نیز پیشرفت داشته، گفت: با منابع مالی تزریق شده، اجرای این طرح تا حدودی پیش رفته و هم اکنون ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به مزایای احداث این پروژه افزود: این پروژه در رشد و توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته در طول مسیر اهمیت بسزایی دارد.

پناهی فر در پایان بیان کرد: کاهش مصرف سوخت و آلایندگی، کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی از دیگر مزایای اجرای این طرح است ضمن اینکه چهار بانده کردن جاده خرمشهر – اهواز علاوه بر تقویت مسایل مربوط به پدافند غیرعامل در منطقه، تردد کاروان های راهیان نور و زایران اربعین حسینی به سمت مرز شلمچه را تسهیل می کند.

لازم به ذکر است که جاده خرمشهر به اهواز به عنوان یکی از مسیرهای صادرات به مرز شلمچه یکی از مسیرهای پرترافیک و پر خطر استان خوزستان است.

انتهای پیام/

 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.