حوادث

بازداشت عاملان سرقت از ۱۰ خانه در جنوب تهران

بازداشت عاملان سرقت از ۱۰ خانه در جنوب تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر ری، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت و آنان پس از بررسی محدوده جغرافیای مکان سرقت‌های صورت گرفته و تجمیع پرونده‌های مشابه موفق شدند دو نفر را به عنوان عامل این سرقت‌ها مورد شناسایی قرار دهند.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات هویت و مخفیگاه این افراد مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم در این خصوص اخذ شد. پس از آن نیز متهمان در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد که جزو سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بودند، در جریان بازجویی‌های انجام شده لب به اعتراف بازکرده و به ۱۰ فقره سرقت از منازل در نقاط مختلف شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

طرهانی از تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده خبر داد و گفت:‌این افراد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی از سوی این افراد نیز در حال انجام است.