ورزشی

بارانی: اخراج بازیکن ملوان دورهمی بود!

بازی, جام حذفی, خبرنگاران

بازیکن ملوان با انتقاد از عملکرد داوری می گوید که اگر صحنه اخراج بازیکن ملوان، برای استقلال رخ می داد داور هیچ بازیکنی از این تیم را اخراج نمی کرد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، تیم فوتبال استقلال در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر استقلال به پایان رسید.

محمدصادق بارانی هافبک ملوان پس از این رقابت در جمع خبرنگاران گفت: بازی حساسی بود و در نیمه اول در خط دفاعی خوب بودیم. برنامه این تیم از ابتدا این بود که گل نخوریم تا در لحظات پایانی بتوانیم حمله کنیم اما متاسفانه باز هم اشتباه داور باعث شد بازی را از دست بدهیم.

او ادامه داد: واقعا این صحبت‌ها کلیشه‌ای شده است و از بیان آنها خسته شده‌ایم. اگر صحنه اخراج برای بازیکن استقلال اتفاق می‌افتاد آیا داور بازیکن استقلال را اخراج می کرد؟ من می‌گویم که ۱۰۰ درصد خیر.

بارانی گفت: اگر این صحنه برای استقلال بود، اخراجی در کار نبود. خود حیدری هم نمی‌خواست بازیکن ما را اخراج کند و چون کمک داور اطلاع نداشت، گفت دورهمی یک کارتی به بازیکن تیم ما بدهد!

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.