ورزشی

ایران ۱- آرژانتین ۰/شاگردان پائز بازی باخته را بردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی ایران در اولین دقایق بامداد امروز (دوشنبه ۷ خرداد) به مصاف تیم آرژانتین رفت.

ترکیب ایران: محمدطاهر وادی، محمد والی‌زاده زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیلی نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی پور، آرمان صالحی

سرمربی: موریس موتا پائز

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل آرژانتین لباس سرمه‌ای خود را بر تن کرد، لیبروهای تیم ملی هم قرمزپوش بودند.

همچنین تیم ملی والیبال آرژانتین با لباس سفید مقابل ایران قرار می‌گیرد.

این چهارمین بازی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال است که تاکنون تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم‌های صربستان، ایتالیا و کوبا شکست خورده است.

ست اول؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران

در این ست بازیکنان آرژانتین خیلی زود توانستند پیش بیافتند و فاصله خودشان را با تیم ایران بیشتر کند، اما در ادامه هماهنگی خوب بازیکنان و سرویس‌های خوب از بازیکنان باتجربه مثل میلاد عبادی‌پور، این بازی به سود ایران برگشت. نقطه قوت تیم ملی ایران در این بازی دفاع بود و در نهایت تیم ملی خیلی زود امتیازات از دست رفته را جبران کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ در این ست پیروز میدان شد.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.