استان ها

اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجردر دو سینمای بهمن و غدیر شهرکرد

سینمای ایران, شهرکرد, فیلم

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران استان چهارمحال وبختیاری ، شهرام فرجی افزود: اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر از امروزعصر در دو سینمای بهمن و غدیر شهرکرد آغاز می‌شود و بر اساس برنامه ریزی‌ها، اکران فیلم‌های جشنواره تا ۲۴ بهمن ماه در شهرکرد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای تحقق شعار عدالت فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی اقدامات لازم برای اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده و برای تأمین و پخش فیلم‌های جشنواره در سینماهای بهمن و غدیر، هماهنگی های لازم از طریق سازمان سینمایی، سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تهیه کنندگان این فیلم‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌توانند برای بهره‌مندی از فرصت به دست آمده برای نمایش فیلم‌های روز سینمای ایران در سینماهای شهرکرد، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند و پیش بینی می شود مانند سال‌های گذشته جشنواره با استقبال هم استانی ها به ویژه از طرف اهالی سینما مواجه شود.

شابان ذکر است ، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۱ اُستان کشور و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود. فیلم های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر استان چهارمحال و بختیاری از ۱۷ تا ۲۴ بهمن در دو سینمای بهمن و غدیر شهرکرد پخش می شوند

46

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.