نماد سایت مجله سلامتی ایران

انواع ورق استیل، پروفیل استیل، ورق ابعادی استیل، ضایعات استیل و لوله استیل در مرکز استیل

استیل آلیاژی از عناصر آهن و کربن کمتر از ۲٪ به همراه عناصر دیگر تشکیل شده است. اگر کروم به این آلیاژ افزوده شود، نوعی آلیاژ بدست می‌آید که خصوصیات بی‌نظیری دارد اما با ایراد خوردگی روبروست. زمانی که استیل آلیاژی به مقدار زیادی با رطوبت مواجه می‌شود، به زنگ زدگی مبتلا می‌شود. با افزایش درصد کروم به بیش از ۱۰.۵٪، این آلیاژ از ضرر زنگ زدگی جلوگیری می‌کند. همچنین، اضافه کردن عناصری نظیر نیکل و منگنز، مقاومت استیل را به خوردگی بیشتر افزایش می‌دهد. به همین دلیل استیل ضد زنگ یا استیل استنلس نامیده می‌شود.

تعیین قیمت محصولات استیل تحت تأثیر عواملی نظیر نرخ ارز، میزان تقاضا و عرضه، نوسانات قیمت نفت و… است. مرکز استیل از جمله برجسته‌ترین تأمین‌کنندگان محصولات استیل به شمار می‌رود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت‌گذاری و خرید و فروش محصولات استیل نظیر ورق استیل، پروفیل استیل، لوله استیل، ورق ابعادی استیل (کناره استیل) و ضایعات استیل ، می‌توانید با متخصصان مرکز استیل تماس بگیرید. همچنین، می‌توانید از طریق وب‌سایت مرکز استیل اقدام به اطلاع‌یافتن بیشتر نمایید.

قیمت ورق استیل

ورق استیل، یک محصول فولادی است که از ترکیب آهن و فلزات دیگر مانند کروم، کربن، آلومینیوم، سیلیسیم و تیتانیوم تشکیل شده است. این ورق‌ها در بازار با تنوع آلیاژها و ضخامت‌ها موجود هستند. حضور کروم در ورق‌های استیل، مقاومت آنها را در برابر خوردگی بهبود می‌بخشد. همچنین، مقدار کروم متفاوت است و به نوع کاربرد ورق بستگی دارد. افزودن کربن نیز مقاومت و سختی این ورق‌ها را افزایش می‌دهد. نرخ دلار، به عنوان یکی از عوامل اساسی، بر قیمت ورق رول استیل تأثیر می‌گذارد. همچنین، میزان عرضه و تقاضا نیز نقش مهمی در تعیین قیمت این محصول دارد. ضخامت‌های متفاوت ورق‌های استیل نیز از دیگر عواملی هستند که تنوع در قیمت این محصولات را ایجاد می‌کنند.

قیمت لوله‌ استیل

لوله‌ استیل، به عنوان ساختارهای استوانه‌ای خالی از جنس استیل تعریف می‌شوند. در ترکیبات آلیاژی این لوله‌ها، علاوه بر آهن، کربن نیز به میزانی حدود ۲ درصد به‌کار رفته است. این استفاده از کربن، مقاومت لوله‌ استیل را در برابر خوردگی به شدت افزایش می‌دهد. نیکل نیز به‌عنوان یک عنصر مهم در ترکیبات این آلیاژها مورد استفاده قرار می‌گیرد. حضور نیکل در این ترکیبات، خاصیت ضد زنگ را به لوله‌های استیل بخشیده و آنها را در برابر عوامل خوردگی مقاوم ساخته است.

به دلیل خصوصیات منحصر به فردشان، لوله‌های استیل در صنایع مختلف به‌کار می‌روند. این لوله‌ها در سیستم‌های آبرسانی، تصفیه فاضلاب و آب، پالایشگاه‌های نفت، صنایع گاز و تولید برق، تولید مواد غذایی و صنایع شیمیایی استفاده می‌شوند. عوامل مختلفی بر روی قیمت لوله استیل تاثیر می‌گذارند. از جمله این عوامل می‌توان به نوع ساخت، گرید آلیاژ، ابعاد لوله، برند و کیفیت آنها اشاره کرد. لازم به ذکر است که در ایران، لوله‌های استیل به‌عنوان کالاهای وارداتی محسوب می‌شوند و بنابراین نرخ ارز و دلار نیز به‌عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آنها مطرح است. این خصوصیات و کاربردهای گوناگون لوله‌ استیل، آنها را به یکی از محصولات حیاتی و حیاتی در صنایع مختلف تبدیل کرده است.

قیمت پروفیل استیل

به دلیل انعطاف‌پذیری و تنوع شکل‌ها، پروفیل‌های استیل یکی از جزء‌های حیاتی در صنایع ساخت و ساز و صنایع مختلف محسوب می‌شوند. این پروفیل‌ها از جنس استیل تشکیل شده و از آنجا که از فلز استیل ساخته شده‌اند، از آلیاژهایی تشکیل شده‌اند که اصولاً از آهن و حداقل مقدار کربن تشکیل شده است.

استفاده اصلی این پروفیل‌ها در اتصال دو قطعه به یکدیگر است. تولید آن‌ها به دو روش مستقیم و غیرمستقیم صورت می‌گیرد. در روش مستقیم، پروفیل مستقیماً در کارخانه تولید می‌شود و به دلیل استفاده از این روش، کیفیت بالایی دارند. اما به دلیل وجود زوایا و لبه‌های تیز که در زمان تولید شکل می‌گیرند، ممکن است کارایی آن‌ها کاهش یابد. پروفیل‌های استیل تولید شده به روش غیرمستقیم، سرعت بیشتری دارند و کارایی بیشتری نیز دارند. اما باید توجه داشت که پروفیل‌های تولید شده به این روش ممکن است کمی کیفیت پایین‌تری داشته باشند.

یکی از انواع پروفیل‌های استیل، قوطی استیل است که شکل مقطع آن معمولاً مربع است. قیمت پروفیل استیل به دلیل جنس استیل‌شان مقایسه با نوع آهنی بالاتر است. اما کیفیت و طول عمر بیشتری دارند.برای مشاوره و دریافت بهترین قیمت محصولات استیل و آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی، می‌توانید با مشاوران مرکز استیل  از طریق شماره تلفن 55533326-021 تماس بگیرید.  همچنین می‌توانید به وب‌سایت مرکز استیل مراجعه کنید.

قیمت ضایعات استیل

در دنیای صنعت فولاد، خرید و فروش ضایعات استیل امری حیاتی و مهم است که در مرکز استیل صفری با بهترین شرایط و قیمت‌های رقابتی برای مشتریان ارائه می‌شود. این مجموعه معتبر، انواع گوناگونی از ضایعات استیل را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد تا در صنایع مختلف به کار برود.در این مجموعه می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلفی از ضایعات استیل را با کیفیت بالا پیدا کنید. این شامل ضایعات فولاد ضد زنگ و آلیاژی می‌شود که بخش قابل توجهی از ضایعات صنعتی را تشکیل می‌دهند. این ضایعات شامل تراشه‌ها و قطعاتی هستند که در فرآیند تولید مخازن، لوله‌ها و تجهیزات صنعتی به وجود می‌آیند.

مرکز استیل به طور تخصصی و با قیمت منصفانه، ضایعات استیل را از افراد و شرکت‌ها خریداری می‌کند. هر فرآیند تولیدی که از فلز استیل استفاده می‌کند، حتماً حاوی ضایعات استیل است و به همین دلیل، اهمیت زیادی به خرید و استفاده از این ضایعات در فرآیندهای صنعتی می‌دهیم. این ضایعات حاوی عناصر آلیاژی مانند کروم و نیکل هستند که از اهمیت بالایی برخوردارند. برای مثال، سفاله‌های استیل دارای درصدهای مشخصی از کروم و نیکل هستند که می‌توانند در تولید لوله‌ها، مخازن و تجهیزات صنعتی به کار روند.

لوله‌های استیل از جمله ضایعات استیل محبوبی هستند که در مرکز استیل به میزان زیادی خرید و فروش می‌شوند. با کیفیت و استحکام بالای خود، این لوله‌ها توجه زیادی را به سمت خود جلب می‌کنند. در مرکز استیل، تمامی ضایعات استیل با شرایط و قیمت‌های مناسب و باکیفیت خریداری می‌شود. این روند، با همکاری شما، به دستیابی به بازار فلزات استیل پویا و پاک کمک خواهد کرد. برای استعلام دقیق ترین قیمت ضایعات استیل با مرکز استیل صفری در ارتباط باشید.

خروج از نسخه موبایل