عمومیکسب و کار

انواع مختلفی از دیزل ژنراتور وجود دارد

انواع مختلفی از دیزل ژنراتور وجود دارد. در این روزگار که قیمت سوخت به دلیل افزایش نرخ بهره و کاهش نرخ بهره افزایش می یابد، مهم است که برای حل مشکلات خود، سوخت هوشمند را انتخاب کنید. به لطف نوآوری رودولف دیزل، دیزل ژنراتورها و موتورهای دیزلی به طرز شگفت انگیزی کارآمد و کاربردی شده اند.
تاریخچه دیزل ژنراتور
• مایکل فارادی اولین دینام برق الکترومغناطیسی را در سال 1831 ساخت که ولتاژ DC کمی تولید می کرد. “دیسک فارادی”
• در سال 1882 یک برقکار بریتانیایی به نام J. A. H. Gordon یک ژنراتور بزرگ جریان متناوب دو فاز ساخت.
• موتور دیزل توسط رودولف دیزل در سال 1890 اختراع شد.
• 17 فوریه 1897 اولین آزمایش موفق با راندمان 26.2 درصد (موتور بخار 6 درصد، بنزین 12 درصد) بود.
• تا پایان سال 1912، 70 هزار دیزل ژنراتور مشغول به کار بودند
بهبود دیزل ژنراتور در طول تاریخ
از آنجایی که تولید و استفاده از دیزل ژنراتورها دائمی شد، این تجهیزات باید توسعه می یافت.هدف از توسعه بهبود بهره وری سوخت و کاهش انتشار گازهای مضر دیزل ژنراتورها بود. برخی از پیشرفت هایی که دیزل ژنراتورها در طول تاریخ انجام داده اند عبارتند از:
انتقال بهتر سوخت از مخزن به سوپاپ موتور دیزل
حذف گوگرد از سوخت که باعث انسداد و کاهش عملکرد می شود
کنترل دیجیتال آنالوگ برای بهینه سازی عملکرد و عملکرد دیزل ژنراتور
چرخش گاز اگزوز (EGR) و کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR) انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد.

https://eco.shafaqna.com/FA/301633/%d8%af%db%8c%d8%b2%d9%84-%da%98%d9%86%d8%b1%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%a7%d9%86%db%8c/
تامین دیزل ژنراتور
برنامه نگهداری دیزل ژنراتور بسته به سازنده روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه متفاوت است
تجارت معمول
تعویض روغن و فیلتر
سطح تبرید
سیستم سوخت
تعویض فیلتر بنزین و تمیز کردن بنزین
تست باتری
ولتاژ، تمیز کردن ترمینال، وزن مخصوص، سطح الکترولیت
تعمیر موتور دیزل پایه
تست تحت بار (> 33٪) هر 30 روز یا ماهانه
تمیز کردن دیزل ژنراتور
سیستم زهکشی
واشرها و واشرها را از نظر سایش بررسی کنید
موتور دیزل ژنراتور
سوخت دیزل بسیار ارزشمند است. این مقدار نسبتاً بالاتر از بنزین است، اما گازوئیل چگالی بحرانی بالاتری دارد، به این معنی که انرژی بیشتری نسبت به همان حجم بنزین از دیزل آزاد می شود. بنابراین، موتورهای دیزلی در خودروها مسافت پیموده شده بالاتری را ارائه می دهند و این تصمیم قطعی برای حمل و نقل سنگین و مواد است.
شکل 1
در مقایسه با بنزین، گازوئیل سنگین تر و روغنی تر است و نقطه شکست آن از آب بالاتر است. موتورهای دیزلی و دیزل ژنراتورها نیز به دلیل کارایی بالا و مقرون به صرفه بودن مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند.
موتور دیزل چگونه کار می کند؟
موتورهای بنزینی با احتراق جرقه ای کار می کنند، موتورهای دیزلی از فشار میل لنگ برای احتراق سوخت استفاده می کنند. هوا وارد موتور شده و با فشار زیاد گرم می شود. این منجر به دماهای بالا در موتورهای دیزل ژنراتور می شود که به طور قابل توجهی بالاتر از موتورهای بنزینی است. در دما و وزن تاج، موتور دیزل به دلیل دمای شدید مشتعل می شود. در موتور دیزل ژنراتور، هوا و سوخت در مراحل مختلف وارد موتور می شوند برخلاف موتور گازی که در آن مخلوطی از هوا و گاز وجود دارد. سوخت با استفاده از انژکتور به موتور دیزل ژنراتور تزریق می شود، اما در موتور بنزینی از کاربراتور برای این منظور استفاده می شود.
در موتور بنزینی، روغن و هوا در موتور با هم مخلوط شده و سپس بسته بندی می شوند. مخلوط هوا و سوخت فشار سوخت و سپس بازده کلی را مهار می کند. موتورهای دیزلی فقط هوا را حمل می کنند و برد آنها می تواند بسیار زیاد باشد. موتورهای دیزل ژنراتور دارای نسبت تراکم 14:1 تا 25:1 هستند، در حالی که موتورهای بنزینی دارای نسبت تراکم حدود 8:1 و 12:1 هستند. پس از آتش سوزی، نتایج حاصل از احتراق از طریق دود از موتور خارج می شود. برای شروع، در ماه های زمستان، نور دیگری از “شاخه درخشان”.
شرایط ایده آل برای ژنراتورهای موتور دیزلی
موتور دیزلی به دلایل زیر کارآمدتر و موثرتر از موتور بنزینی است:
دیزل ژنراتورهای مدرن بر معایب مدل های قبلی که هزینه های نگهداری و آشفتگی بالاتری داشتند غلبه کرده اند. موتورهای دیزل ژنراتور در حال حاضر ساکت تر هستند و به کمک کمتری نسبت به موتورهای گازی با اندازه مشابه نیاز دارند.
با قطع خودکار سوخت شروع نمی شود. هیچ کانکتور یا سیم استارت در معرض دیدی وجود ندارد که هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.
هزینه سوخت هر کیلووات تولیدی 30 تا 50 درصد کمتر از موتورهای گازسوز است.
دیزل ژنراتور آب خنک 1800 دور در دقیقه از 12000 تا 30000 ساعت کار می کند و نیازی به تعمیر و نگهداری عمده ندارد. یک موتور گازی 1800 دور در دقیقه آب خنک معمولاً 6000-10000 ساعت کار می کند و نیاز به تنظیم دارد.
واحدهای گازسوز نسبت به واحدهای دیزل ژنراتور دود بیشتری تولید می کنند و بنابراین طول عمر کمتری نسبت به واحدهای دیزل ژنراتور دارند.
استفاده از دیزل ژنراتور
موتورهای دیزلی گاهی اوقات جایگزین ژنراتورهایی مانند موتورهای مکانیکی، دیزل ژنراتورها و درایوهای جهانی می شوند. آنها در قطارها، تجهیزات توسعه، خودروها و کاربردهای صنعتی بی‌شماری استفاده می‌شوند. پوشش آنها به همه سرمایه‌گذاری‌ها گسترش می‌یابد، و اگر بتوانید موتور همه چیزهایی را که در طول روز انجام می‌دهید ببینید، می‌توانید هر روز دیزل ژنراتور را ببینید.

https://www.tgju.org/news/2592922/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C
قیمت دیزل ژنراتور ولوو پنتا
موتورهای دیزل صنعتی و موتورهای دیزلی در توسعه، دریایی، معدن، مراقبت های بهداشتی، خدمات امنیتی، ارتباطات رسانه ای، زیرزمینی و سبز استفاده می شوند. کاربرد اصلی موتورهای دیزل قدرت اولیه یا توان احیا کننده است. برای تصاویر بیشتر، مقاله ما در مورد انواع موتورها و ژنراتورها و کاربردهای اساسی آنها را ببینید.
اخرین حرف
خرید دیزل ژنراتور با کیفیت بسیار مهم است. شرکت دیزل ژنراتور کاشانی با وب سایت kashanico.com یک گروه قدرتمند در زمینه عرضه انواع دیزل ژنراتور، الکتروموتور و لوازم جانبی می باشد. شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنید و از کیفیت قطعه ای که خریداری می کنید مطمئن باشید.