حوادث

اعزام نجاتگران بندرانزلی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان آستارا

مجله سلامتی ایران/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی از اعزام ۱۰ نجاتگر جهت پوشش امدادرسانی سیل شهرستان آستارا خبر داد و گفت: این نیروها تا زمانی که نیاز به خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان آستارا وجود داشته باشد، در آن شهرستان حضور خواهند داشت.

کامبیز راحمی‌پور در گفت‌وگو با مجله سلامتی ایران از اعزام ۱۰ نجاتگر کارآزموده و زبده جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی به شهرستان آستارا جهت پوشش امدادرسانی سیل خبر داد و اظهار کرد: این اعزام صبح امروز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از ساعات اولیه صبح دیروز نیز نیروی عملیات سریع جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی به آستارا اعزام شد، افزود: این نیروها تا زمانی که نیاز به خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان آستارا وجود داشته باشد، در آن شهرستان حضور خواهند داشت.

راحمی‌پور تصریح کرد: نیروهای عملیات سریع دیشب نیز در قالب پوشش امدادی شبانه و با قایق در مناطقی که امکان تردد وجود نداشت، در حال خدمت‌رسانی به شهروندان آستارایی بودند.

اعزام نجاتگران بندرانزلی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان آستارا

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: علاوه بر خدمت‌رسانی به شهروندان سیل‌زده، اجرای عملیات رهاسازی معابر همچنین ارزیابی میزان خسارات وارده به همت نیروهای اعزامی جمعیت هلال احمر بندرانزلی در کنار سایر عوامل اجرایی جهت تسریع در فرایند امدادرسانی به شهروندان آستارایی در حال انجام است.

اعزام نجاتگران بندرانزلی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان آستارا

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.