عمومی

اعزام خبرنگاران سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه سیستان و بلوچستان، پوریا یاسینی افزود: در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس، حفظ ارزشهای دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و تقویت باورهای دینی و انقلابی اهالی رسانه و همچنین بازدید از محل عملیات و عروج شهدای استان این کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه زیارتی، تنها اهالی رسانه که در فراخوان مربوطه ثبت نام می‌کنند، حضور خواهند داشت، اظهار کرد: در طول این سفر، از ظرفیت راویان دفاع مقدس و تحلیل‌گران سیاسی در راستای پاسخگویی به شبهات و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس استفاده خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این کاروان ۲۳ دی ماه حرکت می‌کند، ابراز امیدواری کرد: به امید خدا بتوانیم در اعزام‌های بعدی، ظرفیت بیشتری از اهالی رسانه را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.

یاسینی در ادامه با بیان اینکه ثبت نام تا روز جمعه ۱۵ دی ماه ادامه خواهد داشت و خبرنگاران در قالب یک اتوبوس به این اردو اعزام می‌شوند، تصریح کرد: اصحاب رسانه علاقه مند به شرکت در این اردو، می‌توانند برای ثبت نام به خیابان خرمشهر – مجتمع فرهنگی اشراق -سازمان بسیج رسانه استان مراجعه کرده و یا مشخصات خود را به شماره تماس ۰۹۳۹۶۹۲۴۳۷۲ ارسال کنند.