ورزشی

اسفندیار: گرفتن یک «ست» از والیبال ایران برای حریفان برد است  – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تایلند, چین, خبرنگار

به گزارش خبرنگار آنلاین از هانگژو، امیرحسین اسفندیار پس از پیروزی تیم‌ ملی والیبال برابر تایلند ‌و صعود به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی گفت: تیم ایران پر قدرت است، درست است که دیدارها را با برد تمام‌کرده ایم‌ اما اصلا بازی ها سبک نیست.

وی ادامه داد: هر تیمی تلاش می کند مقابل ما پر قدرت باشد و حداقل یک‌ست از ما بگیرد، گرفتن یک ست از ایران برای تیم ها برد به حساب می آید.

اسفندیار تاکید کرد: تلاش می کنیم تا فینال، دیدارها حکم تدارکاتی برای مان داشته باشد اما در عین حال بهترین نتیجه راهم بگیریم.

این ملی پوش والیبال در مورد غیبت مقطعی اش در اردوی این تیم نیز تصریح کرد: با نظر کادر فنی ‌و به خاطر مصدومیت به ارومیه نرفتم ‌و در مسابقات قهرمانی آسیا غایب بودم، اما تمریناتم را دنبال کردم ‌مجدد به اردو دعوت شدم و حالا اینجا هستم.

اسفندیار که بعد از بازی برابر ویتنام مورد استقبال چینی ها قرار گرفته بود، از حضورش در لیگ چین خبر داد و اینکه استقبال از وی به همین دلیل بوده است.

وی گفت: اولین بار است وارد لیگ چین می شوم و قرار است برای تیم تیان جین بازی کنم. البته بازی های ملی اولویت است، بعد از برزیل برای ویزای چین اقدام می کنم، از آبان کارمان شروع می شود و کار سخت است.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.