اقتصادیکسب و کار

ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد بالا

به گزارش  به نقل از کوین پدیا، بازار ارزهای دیجیتال به طور مداوم پروژه های سودآور را در هر دو چرخه صعودی و نزولی ارائه می دهد. با این حال، سرمایه گذاران گزینه های زیادی برای انتخاب در بازار صعودی دارند. اکنون زمان ایده آلی برای جستجوی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید است، زیرا بازار ارز دیجیتال هنوز در مراحل اولیه خود است.

در این مقاله، 3 مورد از آلتکوین های برتر با پتانسیل بازدهی تا 40 برابر و پر نوسان‌ترین ارزهای دیجیتال را مورد بحث قرار خواهیم داد و بررسی خواهیم کرد که چرا ، سئی (SEI)، ، بونک (BONK) و بهترین آلت‌کوین‌ها برای تماشا در سال 2024 هستند.

استکس (STX) : همگام با رشد قیمت بیت کوین

سال 2023 به بازار ارزهای دیجیتال نشان داد که استکس (STX) پتانسیل صعودی بسیار زیادی دارد. STX سال 2023 را با قیمت بیشتر از 1.8 دلار به پایان رساند و سال جدید را با 0.2 دلار آغاز کرد. تقاضای رو به رشد برای برنامه های غیرمتمرکز در شبکه بیت کوین محرک این افزایش قیمت چشمگیر بود.

استکس، که به‌عنوان اولین شبکه لایه ۲ بیت‌کوین شناخته میشود، نظر تحلیلگران را به خود جلب کرده است، آنها افزایش قیمت قابل‌توجهی را  برای این رمزارز در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌کنند. هیجانات پیرامون هاوینگ بیت‌کوین که در کمتر از ۱۰۰ روز دیگر انجام میشود، پتانسیل STX را برای قرار گرفتن در بین آلت‌کوین‌های برتر سال ۲۰۲۴ تقویت می‌کند.

سئی (SEI) : رشد قیمت در راستای افزایش فعالیت شبکه

اگرچه روند بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای سال 2024 کاهشی بوده است، سئی (SEI) عملکرد بهتری نسبت به سایر گزینه ها داشته است. قیمت SEI به دلیل بلاک چین لایه 1 خاص آن افزایش یافته است. ارز دیجیتال Sei بر تجارت و معاملات متمرکز است و هدف آن ایجاد انقلابی در بازار است و از آنجایی که سریعترین بلاک چین لایه 1 است، بسیاری از توسعه دهندگان به سمت آن کشیده می شوند.

تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که با افزایش فعالیت شبکه، قیمت این آلت‌کوین افزایش قابل توجهی خواهد داشت. یک بازار صعودی پایدار ممکن است شرایط سوددهی 40 برابری را برای SEI ایجاد کند.

بونک (BONK): پیشروترین میم کوین برای خرید در سال 2024

به عنوان اولین میم کوین شبکه سولانا با عکس سگ، از موفقیت اولیه برخوردار بود. با این حال، چیزی که موقعیت آن را مستحکم کرد این است که Bonk در مقایسه با دوج کوین و شیبا اینو ، کاربردی تر است.

این میم کوین برای بازگرداندن نقدینگی به صرافی های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا (DEX) ایجاد شده است. به دلیل استفاده مداوم از آن، کارشناسان بازار انتظار دارند که برترین میم کوین در بزار صعودی سال 2024 باشد.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.