عمومی

اخلاص عمل منجر به پیروزی جبهه حق در انتخابات ۱۱ اسفند ماه می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی حجت‌الاسلام حمید رفیعی گفت: با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن و ضرورت جهاد تبیین برای مقابله با این هجمه‌ها، همکاری و هم‌افزایی فعالان قرآنی، اجتماعی و بانوان توانمند از آنچه که وجود دارد باید بیشتر شود.

وی در ادامه افزود: چشم‌انداز ما باید تشکیل حکومت ولی‌عصر (عج) باشد و برای تحقق این امر در کنار اینکه باید خود را آماده کنیم دغدغه شناخت مردم و سربازی آنان را نیز داشته باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن قدردانی از شور آفرینان جشن‌ها و فعالیت‌های مردمی عاشقان امام زمان در کوچه و خیابان و منازل خود بیان کرد: تمام حرکات و رفتار ما باید بر اساس معیارهای دینی باشد و در هر لحظه زندگی در حال انتخاب هستیم هر انتخابی یک رو دارد و بین حق و باطل یکی را انتخاب می‌کنیم.

حجت الاسلام رفیعی گفت: دشمن امروزی که ضد بشریت و رشد انقلابی است مردم را به انزوا و بی تفاوتی دعوت می‌کند؛ در طرف دیگر جبهه حق به مشارکت و حمایت از تشکیل حکومت حامی مستضعفین و آزادی انسان‌ها و فراهم شدن موقعیت‌های زندگی سالم برای رشد و آرامش انسان‌ها دعوت به مشارکت و حضور در انتخابات دارد؛ کدام را انتخاب می‌کنیم؟ آیا جز انتخاب یک راه؛ راه دیگری وجود دارد؟
وی تصریح کرد: اگر با اخلاص و برای رضایت خداوند کار کنیم و مسئولیت‌پذیر باشیم؛ ان شاالله وعده الهی که پیروزی جبهه حق است در ۱۱ اسفند محقق خواهد شد.

وی گفت: حکومت حضرت ولی‌عصر (عج) زمانی شکل می‌گیرد که مردم این پایه‌ها را ایجاد کنند و آمادگی لازم را داشته باشند.