ورزشی

اجتماع بزرگ حامیان مسعود پزشکیان در یاسوج برگزار شد/برقراری عدالت مهترین برنامه مسعود پزشکیان است

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عصر دیروز چهارشنبه اجتماع بزرگ حامیان مسعود پزشکیان در خیابان معلم یاسوج برگزار شد،

سخنران ویژه این همایش محمدجواد آذری جهرمی وزیر دولت روحانی است. 

در این همایش سید رضا عسکری چهره اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط حساس کنونی ۲ سؤال مطرح است یکی اینکه چرا رای بدهیم و دوم اینکه چرا دکتر پزشکیان را انتخاب کنیم.

دکتر پزشکیان در مقابل چهار نامزد مورد حمایت قدرت و پوششی‌ایستادگی کرده است که باید به‌ایشان دست مریزاد گفت.

عسکری ابراز کرد: برخی نامزد‌ها بد اخلاقی کردند و چشم در چشم مردم در صدا و سیما آمار‌های دروغین ارائه می‌دهند. می‌خواستند با کاندید‌های پوششی مردم را گمراه کنند.
وی بیان کرد: می‌خواهیم رای دهیم برای ایران، برای کولبران، آزادی، آبادی وطن.

همچنین هجیر تشکری چهره اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این فراش باشی شهرداری که نماد ابتذال است و ننگ‌آور است در کشور این فرد را به عنوان رجل سیاسی می‌شناسیم. مردم لر در هیچ صحنه‌ای عقب نشینی ندارد و با خالی کردن میدان غریبه است.

محمدجواد آذری جهرمی مهمان ویژه این همایش نیز گفت: بین شما که اینجا‌ ایستادید و فردی که در چای دبش مدیریت می‌کند فرق زیادی هست.

آذری جهرمی بیان کرد: چرا جوانی اینجا از حداقل امکانات برخوردار نباشد، فرد دیگری کرور کرور بخورد و ببرد.

وی گفت: آن چیزی که لازمه رشد و توسعه کشور‌ها است، فراهم آوردن عدالت است، عدالت چیزی جز ایجاد ظرفیت برابری برای انسان‌ها، برای بالفعل کردن ظرفیت‌های درونی انسان‌ها نیست.

وی افزود: برای ایران و برای نسل آینده باید رای بدهیم و ان شالله در روز شنبه همه شاد و دلخوش باشیم. کد انتخاباتی دکتر پزشکیان ۲۲ است همه روز شنبه به پایان تفکر انحصارگر خاتمه خواهیم داد.

وزیر دولت تدبیر و‌امید خاطرنشان کرد: یاد و خاطره آیت الله ملک حسینی را گرامی می‌دارم، ما امروز در بزنگاه انتخابات هستیم هدف ما از شرکت در انتخابات انتخاب گروه فکری است که کشور را اداره کند.

آذری جهرمی بیان کرد: مردم به مدد توسعه فضای مجازی از همه چیز آگاهند، در حالی که برخی‌ها تلاش کردند خفه‌اش کنند.

وی با بیان اینکه «عدالت شعار مسعود پزشکیان فرزند زاگرس است»، افزود: عده‌ای فرزندان خود را به خارج از کشور فرستادند و سخت‌ترین شرایط را برای مردم ایران فراهم آوردند.

آذری جهرمی گفت: همه امروز از شرایط مطلع‌اند و از وعده‌های دروغین آگاهند، امروز قیمت مرغ چقدر است؟ دلار به چه قیمتی رسیده است؟ تحریم‌ها چه وضعیتی دارند‌؟ برخی از نامزد‌ها گفتند پزشکیان برنامه ندارد در حالی که برنامه پزشکیان فراهم‌آوری عدالت و رفع موانعی است که برای مردم ایجاد کرده‌اند. دیدید که دیگر نامزد‌ها چه شعار‌های قشنگی دادند، امروز در این بزنگاه آگاه باشیم.